Planifikimi dhe organizimi i piknikëve, vizitave, shëtitjeve dhe ekskursioneve mësimore në shkollat fillore dhe të mesme në Kosovë
DOI:
https://doi.org/10.62928/kp.v3i1.4502Abstrakti
Shkolla, si institucion edukativo-arsimor, veprimtarinë e saj e zhvillon në bazë të aktiviteteve të shumta. Veprimtari kryesore e shkollës është mësimi, në kuadër të të cilit organizohen aktivitete të ndryshme, me karakter edukativ dhe arsimor. Shkolla, krahas mësimit, duhet t’i përgatisë nxënësit për jetë dhe punë në mjedisin që ata jetojnë. Kjo punë bëhet përmes planifikimit të aktiviteteve mësimore, me anën e së cilave realizohen përmbajtje mjedisore, të cilat lidhen me lëndë të ndryshme, duke siguruar një përshtatshmëri të mirë ndërmjet përmbajtjes dhe metodave mësimore. Fokus yni në këtë punim është trajtimi i çështjeve që kanë të bëjnë me planifikimin dhe organizimin e piknikëve, vizitave, shëtitjeve dhe ekskursioneve mësimore. Qëllimi ynë është që përmes këtij punimi të japim përgjigje në këto pyetje: - Cili është qëllimi dhe rëndësia e planifikimit të piknikëve, vizitave, shëtitjeve dhe ekskursioneve mësimore? - Si parashihet me ligj organizimi i piknikëve, vizitave, shëtitjeve dhe ekskursioneve në shkollat fillore dhe të mesme në Kosovë? Punimi do të mbështetet mbi bazën ligjore dhe literaturën pedagogjike që e rregullon planifikimin dhe organizimin e piknikëve, vizitave, shëtitjeve dhe ekskursioneve në shkollat fillore dhe të mesme në Kosovë.Shkarkimet
Metrics
References
-
Akademia e Shkencave e Shqipërisë, Instituti i Gjuhësisë dhe i Letërsisë, Fjalor i Gjuhës së Sotme, botim i dytë, i ripërpunuar (me rreth 35.000 fjalë), botimet ‘Toena’, Tiranë 2002.
-
Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë, Plani dhe Programi mësimor, për klasën e parë fillore, Prishtinë, gusht 2003.
-
Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë, Plani dhe programi mësimor, për klasën e dytë fillore, Prishtinë, qershor 2004.
-
Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë, Plani dhe programi mësimor, për klasën e tretë fillore, Prishtinë, shkurt 2005.
-
Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë, Plani dhe programi mësimor, për klasën e katërt fillore, Prishtinë, dhjetor 2005.
-
Ministria e Arsimit e Shkencës dhe e Teknologjisë, Plani dhe programi mësimor, për klasën e pestë fillore, Prishtinë, dhjetor 2005.
-
Osmani, Shefik, Fjalor i Pedagogjisë, ‘8 Nëntori’, Tiranë 1983,
-
Zylfiu, Dr. Sci. Nijazi, ‘Didaktika’ (Teori e mësimit dhe e mësimdhënies), UP, Prishtinë, 2005.
-
Burime të tjera:
-
UA Piknikët, vizitat, shëtitjet, ekskursionet dhe festimetceremonialet në shkollë numër 35/2008, data: 22.09.2008.
-
http://www.izha.edu.al/programet/klasa7/Biologjia.pdf,Tiranë 2005, shkarkuar më 22.09.2012.
References
Akademia e Shkencave e Shqipërisë, Instituti i Gjuhësisë dhe i Letërsisë, Fjalor i Gjuhës së Sotme, botim i dytë, i ripërpunuar (me rreth 35.000 fjalë), botimet ‘Toena’, Tiranë 2002.
Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë, Plani dhe Programi mësimor, për klasën e parë fillore, Prishtinë, gusht 2003.
Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë, Plani dhe programi mësimor, për klasën e dytë fillore, Prishtinë, qershor 2004.
Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë, Plani dhe programi mësimor, për klasën e tretë fillore, Prishtinë, shkurt 2005.
Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë, Plani dhe programi mësimor, për klasën e katërt fillore, Prishtinë, dhjetor 2005.
Ministria e Arsimit e Shkencës dhe e Teknologjisë, Plani dhe programi mësimor, për klasën e pestë fillore, Prishtinë, dhjetor 2005.
Osmani, Shefik, Fjalor i Pedagogjisë, ‘8 Nëntori’, Tiranë 1983,
Zylfiu, Dr. Sci. Nijazi, ‘Didaktika’ (Teori e mësimit dhe e mësimdhënies), UP, Prishtinë, 2005.
Burime të tjera:
UA Piknikët, vizitat, shëtitjet, ekskursionet dhe festimetceremonialet në shkollë numër 35/2008, data: 22.09.2008.
http://www.izha.edu.al/programet/klasa7/Biologjia.pdf,Tiranë 2005, shkarkuar më 22.09.2012.