Sistemi i mbështetjes së fëmijëve me nevoja të veçanta arsimore në Kosovë

Autorët

  • Sahare Reçica

DOI:

https://doi.org/10.62928/kp.v3i1.4503

Abstrakti

Konventat dhe dokumentet e tjera, të rëndësishme për mbrojtjen e të drejtave të njeriut dhe të drejtave për personat me aftësi të kufizuara, të nënshkruara si marrëveshje ndërkombëtare për zbatim nga shumë shtete të botës, krijuan bazën për ndryshim të pozitës së grupeve të margjinalizuara në shoqëri, ndër to edhe të kategorisë së personave me aftësi të kufizuara. Nga këto dokumente rrjedh edhe filozofia e arsimit gjithëpërfshirës, si e drejtë për përfshirje në arsim për të gjithë fëmijët pa dallim, duke ofruar mundësitë për qasje të barabartë, duke respektuar nevojat dhe interesimet individuale. Politikat e shumë shteteve sistemin e arsimit e zhvillojnë mbi parimin e gjithëpërfshirjes, mirëpo zbatimi në praktikë është sfidë për të gjithë. Vendet e ndryshme për realizimin e gjithëpërfshirjes zbatojnë sisteme të ndryshme të mbështetjes, varësisht nga politikat e brendshme dhe zhvillimet ekonomike. Shumë vende e zbatojnë modelin e transformimit të shkollave speciale në qendra burimore, model ky i cili ka filluar të zbatohet edhe në Kosovë.

Shkarkimet

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

References

  1. Adukovic, Dean: Forcimi i fëmijëve, Timegate-Prishtinë, 2001

  2. Dokumentet dhe politikat mbi aftësinë e kufizuar dhe gjithëpërfshirjen në arsim: MASHT, FSDEK, UNICEF, HANDIKOS, Prishtinë, 2008.

  3. Grup autorësh: Zhvillimi i Arsimit Gjithëpërfshirës në Kosovë, Përkrahja finlandeze për zhvillimin e sektorit të arsimit në Kosovë, Prishtinë, 2008.

  4. Konventa mbi të Drejtat e Personave me Aftësi të Kufizuara: Prishtinë, (përkthim), 2008.

  5. Kërkime Pedagogjike, Përmbledhje punimesh, nr. 2, Instituti Pedagogjik i Kosovës, Prishtinë, 2011.

  6. Korniza e Kurrikulës e Arsimit Parauniversitar të Republikës së Kosovës, MASHT, Prishtinë, gusht 2011.

  7. Ligji për Arsimin Parauniversitar, MASHT, Prishtinë, 2011.

  8. Plani Kombëtar i Veprimit për Personat me Aftësi të Kufizuara në Kosovë: Zyra e Kryeministrit dhe Zyra për Qeverisje të Mirë, Prishtinë, 2008.

  9. Musai, Dr. Bardhyl: Psikologji edukimi, Pegi-Tiranë,1999.

  10. Musai, Dr. Bardhyl: Mjeshtëritë themelore të mësimdhënies, “Eurolindja”, Tiranë, 1996.

  11. Plani Strategjik për Arsimin e Kosovës 2001-2016 (PSAK): MASHT, Prishtinë, 2010.

  12. Plani Strategjik për Organizimin e Arsimit Gjithëpërfshirës të Fëmijëve me Nevoja të Veçanta Arsimore në Arsimin Parauniversitar në Kosovë 2010-2015: MASHT, Prishtinë, 2010.

  13. Strategjia për Zhvillimin e Arsimit Parauniversitar në Kosovë 2007-2017. MASHT, Prishtinë, 2007.

  14. Shënime dhe materiale të ndryshme nga vizitat studimore, trajnimet, seminaret, konferencat dhe interneti.

  15. Zuna - Deva, Prof. dr. Afërdita & bashkautorët: Partneriteti shkollë – familje - komunitet, Prishtinë: Shtëpia Botuese ‘Libri Shkollor’, 2009.

  16. Faqe të internetit

  17. http://www.masht-gov.net

  18. http://www.european-agency.org

  19. .http://pedagogjia.wordpress.com

  20. htpp-www.izha.edu.al-matereiale - Revista_Pedagogjike_2011.pdf.url

  21. http://pedagogjia.wordpress.com/

  22. http//www.iccog.co.me-ispitni-images-Nacionalni ispiti-2010-2011

  23. http://www.downsyndromekosova

  24. http://www.inclusive-education-in-action.org

  25. http://en.wikipedia.org/wiki/Special_educatio

  26. http://www.benchmarkeducation.com/old/supporting

Downloads

Botuar

2024-05-20

Si të citoni

Reçica, S. (2024). Sistemi i mbështetjes së fëmijëve me nevoja të veçanta arsimore në Kosovë. Kërkime Pedagogjike, 3(1), 159–182. https://doi.org/10.62928/kp.v3i1.4503