Perceptimet e mësimdhënësve ndaj procesit të vlerësimit të performancës

Autorët

  • Ismet Potera
  • Selim Mehmeti

DOI:

https://doi.org/10.62928/kp.v11i1.4849

Abstrakti

Vlerësimi i performancës së mësimdhënësve është një proces i rëndësishëm dhe i ndjeshëm. Mësimdhënësit dhe inspektorët shfaqin perceptimet e tyre për procesin e vlerësimit nga këndvështrime të ndryshme. Këto perceptime janë objekti i këtij hulumtimi. Qëllimi i hulumtimit është marrja dhe analiza e perceptimeve të mësimdhënësve dhe inspektorëve për procesin dhe ndjeshmërinë e vlerësimit. Si çështje me rëndësi ishin: çështjet emocionale të procesit, përmbajtja e vlerësimit, si dhe pritjet që ata kishin nga ky proces. Qasja hulumtuese është cilësore, me një mostër prej 16 mësimdhënësish, të cilët kanë qenë pjesë e vlerësimit, si dhe pesë inspektorë, të cilët kanë qenë pjesë e vlerësimit të performancës së mësimdhënësve. Intervista me shkrim është përdorur me gjashtë pyetje të hapura. Përpunimi i të dhënave është bërë sipas parimeve të qasjes cilësore, të promovuar nga Creswell (2007). Rëndësia e hulumtimit qëndron në të kuptuarit e përvojave dhe njohurive më të thelluar sa i përket ndjeshmërisë dhe rëndësisë që ka vlerësimi i performancës së mësimdhënësve. Kjo do ta ndihmojë avancimin e këtij procesi, si dhe praktikën e vlerësimit në të ardhmen.

Fjalët kyçe:

informim, qëndrim, stres, pakënaqësi, pritje, frikë, zhvillim profesional.

Shkarkimet

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Author Biographies

Ismet Potera

Hulumtues në IPK

Selim Mehmeti

Hulumtues në IPK

References

  1. A. De Oliva et al. (2009). Comparative study of the evaluation of professional competencies by experienced and trainee, Spanish primary teachers, Europian Journal of Teacher Education, Vol.32, No.4, pp.437-454.

  2. Braun, V., & Clarke, V. (2006) Using thematic analysis in psychology. Qualitative Research in Psychology, 3, 77–101. doi:10.1191/1478088706qp063oa

  3. Bryman, A. (2004). Quantity and Quality in Social Research, Taylor & Francis e-Library.

  4. Creswell, J.W. (2007). Qualitative inquiry & research design, Choosing Among Five approaches, 2nd edition, Sage publication, California, London, New Delhi.

  5. Creswell, J.W. (2014). Research design: Qualitative, quantitative, and mixed methods approaches, SAGE Publication.

  6. Day, C. (2004). A passion for teaching, Routledge & Palmer, London.

  7. Delvaux, E., Vanhoof, J., Tuytens, M.,Vekeman, E., Devos, G. (2013). How may teacher evaluation have an impact on professional development? A multilevel analysis, Teching and Teacher Education, 36, pp.1-11.

  8. Finster, M. & Milanowski, A. (2018). Teacher Perceptions of a New Performance Evaluation System and Their Influence on Practice: A Within- and Between-School Level Analysis, Education policy analysis archives, Volume 26, Number 41.

  9. Fullan, M. (2010). Forcat e ndryshimit, Depërtimi në thellësitë e reformës arsimore, CDE, Tiranë.

  10. Hedge, J. W. & Teachout, M. S. (2000). Exploring the concept of acceptability as a criterion for evaluating performance measures. Group & Organization Management, 25(1), 22–44, https://doi.org/10.1177/1059601100251003

  11. Heneman, H. G. III, & Milanowski, A. T. (2003). Continuing assessment of teacher reactions to a standards-based teacher evaluation system. Journal of Personnel Evaluation in Education, 17(3), 171–195. https://doi.org/10.1023/B:PEEV.0000032427.99952.02.

  12. Karameta, P. (2014), Arsimi i gjeneratës tjetër, Konstruktivizmi, Kurrikula, Kompetenca, Tiranë.

  13. Merriam, S. B. (2009). Qualitative research: A guide to design and implementation. San Francisco,CA: Jossey-Bass.

  14. Miles, B.M., Huberman, M. (1994). Qualitative data analysis, 2nd edition, Sage Publication.

  15. OECD (2013). Synergies for Better Learning, An international perspective On evaluation and assessment.

  16. Papay, J. (2012). Refocusing the debate: Assessing the purposes and tools of teacher evaluation, Harvard Educational Review, 82(1), 123–141. https://doi.org/10.17763/haer.82.1.v40p0833345w6384

  17. Potera, I., Mehmeti, S. (2019). Qëndrimi i mësimdhënësve ndaj vlerësimit të performancës, Kërkime pedagogjike, IPK.

  18. Richards, L. (2009). Handling qualitative data, A practical guide, 2nd edition, SAGE, LA, London.

  19. Dokumentet

  20. • Kuvendi i Kosovës, (2011). Ligji për Arsimin Parauniversitar në Republikën e Kosovës. Gazeta zyrtare e Republikës së Kosovës / nr. 17 / 16 shtator 2011, Prishtinë. https://gzk.rks- gov.net/ActDetail.aspx?ActID=2770

  21. • Kuvendi i Kosovës, (2018). Ligji nr. 06/l -046 për Inspektoratin e Arsimit në Republikën e Kosovës. Gazeta zyrtare e Republikës së Kosovës / nr. 13 / 10 gusht 2018, Prishtinë. https://gzk.rks- gov.net/ActDetail.aspx?ActID=17744

  22. • MASHT, (2017/a). Korniza Strategjike për Zhvillimin e Mësimdhënësve në Kosovë. https://masht.rksgov.net/uploads/2017/04/kornize- strategjike.pdf

  23. • MASHT, (2017/b). Udhëzimi Administrativ 05/2017 për sistemin e licencimit dhe zhvillimit të mësimdhënësve në karrierë. https://masht.rks- gov.net/uploads/2017/08/sistemimi-i-licencimit-dhe-zhvillimit-te- mesimdhenesve-ne-karriere.pdf

  24. • MASHT, (2018). Udhëzimi Administrativ për vlerësimin e performancës së mësimdhënësve. https://masht.rks-gov.net/udhezimet-administrative- 2018 Vf. 12.10.2020

Downloads

Botuar

2024-06-15

Si të citoni

Potera, I., & Mehmeti, S. (2024). Perceptimet e mësimdhënësve ndaj procesit të vlerësimit të performancës. Kërkime Pedagogjike, 11(1), 161–190. https://doi.org/10.62928/kp.v11i1.4849

Artikujt më të lexuar nga i njëjti autor

1 2 3 > >>