Format e zhvillimit profesional të parapëlqyera nga mësimdhënësit përgjatë fazave të karrierës sipas Modelit të Huberman

Autorët

  • Ismet Potera
  • Luljeta Shala

DOI:

https://doi.org/10.62928/kp.v12i1.4859

Abstrakti

Zhvillimi profesional i mësimdhënësve është bërë politikë dhe nevojë e vazhdueshme. Zhvillimet e hovshme në teknologji, në përmbajtje mësimore dhe në metodologji të mësimdhënies, rrisin nevojën për zhvillim të mësimdhënësve. Gjithashtu, ndryshimi cilësor i përgatitjes së nxënësve gjithnjë po paraqitet si sfidë për mësimdhënësit, në të gjitha nivelet e shkollimit. Gjetja e ndërlidhjes ndërmjet fazave të zhvillimit në karrierë dhe preferencave për format e zhvillimit profesional i kontribuon teorisë dhe praktikës së zhvillimit profesional të mësuesve. Qëllimi i hulumtimit ishte të verifikohet nëse format e preferuara të zhvillimit profesional janë në koherencë me specifikat e fazave të karrierës, të përshkruara nga Huberman në Modelin e tij. Gjetjet tregojnë se ka ndërlidhje domethënëse ndërmjet specifikave të fazave të karrierës, sipas Modelit të Hubermanit, dhe formave të parapëlqyera të zhvillimit profesional të mësimdhënësve. Rezultatet e studimit mëtojnë të ndihmojnë, sidomos, hartuesit e politikave dhe të programeve, por edhe praktikat e zhvillimit profesional të mësimdhënësve kosovarë.

Fjalët kyçe:

faza të karrierës, forma të zhvillimit profesional, parapëlqim, zhvillim profesional.

Shkarkimet

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

References

  1. Day, C. (2004). A passion for teaching, Routledge & Palmer, London.

  2. Day, C. (2002). Developing Teachers: The Challenges of Life Long Learning, London, Palmer Press, London.

  3. Day, C. (2012). Teacher Education Quarterly, Winter 2012, pp.9-10

  4. de Oliva et al., (2009). Comparative study of the evaluation of professional competencies by experienced and trainee Spanish primary teachers, European Journal of Teacher Education, Vol.32, No.4, pp.437-454.

  5. Finster, M. & Milanowski, A. (2018). Teacher Perceptions of a New Performance Evaluation System and Their Influence on Practice: A Within- and Between-School Level Analysis, Education policy analysis archives, Volume 26, Number 41.

  6. Fullan, M. (2010) Forcat e ndryshimit, Depërtim i në thellësitë e reformës arsimore, CDE, Tiranë.

  7. Guskey, T. R. (2002). Professional development and teacher change, Teachers and Teaching: Theory and Practice, Vol. 8, No 4/8, pp. 381-403.

  8. Guskey, T. & M. Hubermann (Eds.) (1995). Professional Development in Education: New Paradigms and Practices. New York: Teachers' College Press.

  9. Guskey, T. R., & Sparks, D. (1991). What to consider when evaluating staff development. Educational Leadership, 49(3), 73-76.

  10. Hargreaves, A. (2000). Four Ages of Professionalism and Professional Learning, Teachers and Teaching: History and Practice, Vol. 6, No. 2,

  11. Hedge, J. W., & Teachout, M. S. (2000). Exploring the concept of acceptability as a criterion for evaluating performance measures. Group & Organization Management, 25(1), 22–44. https://doi.org/10.1177/1059601100251003

  12. Heneman, H. G. III, & Milanowski, A. T. (2003). Continuing assessment of teacher reactions to a standards-based teacher evaluation system. Journal of Personnel Evaluation in Education, 17(3), 171–195. https://doi.org/10.1023/B:PEEV .0000032427.99952.02

  13. Huberman, M. (1995). Professional careers and professional development, in: Thomas R. Guskey & Michael Huberman (Edits): Professional development in education, new paradigms & practices, Teachers College, Columbia University, NY, London.

  14. Karameta, P. (2014), Arsimi i gjeneratës tjetër, Konstruktivizmi, Kurrikula, Kompetenca, Tiranë, Sara

  15. Kennedy, A. (2005). Models of Continuing Professional Development: a framework for analysis, Journal of In-service Education, Volume 31, Number 2.

  16. Kwakman, K. (2005). Factors affecting teachers’ participation in professional learning activities, Teaching and Teacher Education, 19 (2003).

  17. Lieberman, A. (1996). Practices that support teacher development. Transforming conceptions of professional learning. In M. W. McLaughlin, & I. Oberman (Eds.), Teacher learning: New policies, new practices (pp. 185– 201). New York: Teachers College Press.

  18. Lieberman, A. and Wood, D. E. (2002). From network learning to classroom teaching. Journal of Educational Change, 3, 315-337.

  19. Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë, (2020). Udhëzimi Administrativ nr. 119 për zhvillimin profesional të mësimdhënësve me bazë në shkollë.

  20. Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë & Agjencia e Statistikave e Kosovës (2019). Raporti i statistikave në arsim.

  21. Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë, (2017). Udhëzimi Administrativ për zhvillimin profesional të mësimdhënësve.

  22. MASHT, (2010). Udhëzimi Administrativ, nr.5, Licencimi i mësimdhënësve.

  23. MASHT, (2018). Udhëzimi Administrativ për vlerësimin e performancës së mësimdhënësve.

  24. Mitchell, R. (2013). What is professional development, how does it occur in individuals, and how may it be used by educational leaders and managers for the purpose of school improvement? Professional Development in Education, 39:3, (387-400), Taylor& Francis.

  25. Papay, J. (2012). Refocusing the debate: Assessing the purposes and tools of teacher evaluation. Harvard Educational Review, 82(1), 123–141. https://doi.org/10.17763/haer.82.1.v40p0833345w6384

  26. Richter, D., Kleinknecht, M. & Groschen, A. (2019). What motivates teachers to participate professional development? An empirical investigation of motivational orientations and the uptake of formal learning opportunities, Teaching and Teacher Education 86, 102929.

  27. Ryan, R. M., Deci, E., L. (2000). Self-determination Theory and the facilitation of intrinsic motivation, social development, and well-being, American Psychologist, American Psychological Association, Inc. 0003- 066X/00/$5.00, Vol, 55, No.1, 68-78 DOI: 10.1037//0003-066X.55.1.68.

  28. De Vries, S., Jansen, E.P.W.A, van de Grift, W.J.C.M. (2013). Profiling teachers’ continuing professional development and relation with their beliefs about learning and teaching, Teaching and Teacher Education 33, pp 78-89.

  29. Vallerand, R. J., et al. (1992). The academic motivation scale: A measure of intrinsic, extrinsic, and amotivation in education, Educational and pedagogical Measurement, Vol.52, pp.1003-1017.

  30. Wood, P. (1995). Creative teachers in primary schools, Open Unversity Press, UK.

Downloads

Botuar

2024-06-15

Si të citoni

Potera, I., & Shala, L. (2024). Format e zhvillimit profesional të parapëlqyera nga mësimdhënësit përgjatë fazave të karrierës sipas Modelit të Huberman. Kërkime Pedagogjike, 12(1), 175–191. https://doi.org/10.62928/kp.v12i1.4859

Artikujt më të lexuar nga i njëjti autor

1 2 3 > >>