Zhvillimi i aftësive dhe shkathtësive të nxënësve në shkrim

Autorët

  • Lirije Bytyqi Beqiri

DOI:

https://doi.org/10.62928/kp.v9i2.4863

Abstrakti

Të shkruarit është një ndër shkathtësitë themelore të gjuhës, të cilën nxënësit e përvetësojnë gjatë arsimit fillor. Është shumë e rëndësishme (thelbësore) që të gjithë nxënësit të shkruajnë mirë dhe pa gabime. Përmes hulumtimit, mblodhëm të dhëna lidhur me shkathtësitë e nxënësve në shkrim. Qëllimi i hulumtimit ishte matja/vlerësimi i shkathtësive të nxënësve në shkrim, si dhe përmirësimi i tyre si rezultat i mbështetjes së ofruar. Shqyrtimi i literaturës dhe analiza e programeve mësimore zyrtare mundësuan të mbledhim të dhëna për rezultatet e pritshme të nxënësve në shkrim, ndërsa të dhënat e mbledhura nga terreni tregojnë për nivelin e arritjeve të nxënësve në përvetësimin e shkathtësive të shkrimit. Rezultatet e hulumtimit treguan se nxënësit e klasës së tretë përballen me vështirësi të ndryshme në shkrim, si: në njohjen e shkronjave, shkrimin e shkronjave, renditjen e shkronjave dhe formimin e fjalëve, përdorimin e shkronjës së madhe, zanorë ë, etj. Ofrimi i mbështetjes në formë të mësimit plotësues ndihmon në zhvillimin dhe përmirësimin e shkathtësive të nxënësve në shkrim. Hipoteza jonë në raport me pyetjen e hulumtimit, se mësimi plotësues ndihmon në përvetësimin e shkathtësive të nxënësve në shkrim, është vërtetuar si e tillë. Rezultatet treguan se nxënësit e përfshirë në programin e mbështetjes nga shkolla arritën rezultate në zhvillimin dhe përmirësimin e shkathtësive në shkrim. Për të arritur rezultatet e dëshiruara, nevojitet punë, angazhim, vullnet, planifikim dhe angazhim nga ana e mësimdhënësve, e po ashtu edhe bashkëpunim e angazhim nga ana e nxënësve.

Fjalët kyçe:

Aftësi, shkathtësi, zhvillim, nxënës, shkrim.

Shkarkimet

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Author Biography

Lirije Bytyqi Beqiri


Instituti Pedagogjik i Kosovës

References

  1. ASH e RPS të Shqipërisë & Instituti i Gjuhësisë dhe i Letërsisë (1976). Fjalori drejtshkrimor i gjuhës shqipe, Tiranë.

  2. ASH e RPS të Shqipërisë & Instituti i Gjuhësisë dhe i Letërsisë (2002). Rregullat e pikësimit në gjuhën shqipe, Shkenca, Tiranë.

  3. Memushaj, R., (2005). Shqipja standarde, Si ta flasim dhe ta shkruajmë, Toena, Tiranë.

  4. Nacional Center for Education Evaluation (2012). Teaching Elementary School Students to be Effective Writers,

  5. Osmani, Sh.(1983). Fjalor i pedagogjisë, 8 Nëntori, Tiranë.

  6. Pllana, SH.( 2012). Aftësimi i nxënësve me ngecje në shkrim dhe lexim (hulumtim në veprim).

  7. Schade, B. (PvB). Përkrahja e të shkruarit në gjuhën e parë, redaktor dhe përkthyes, Maloku, N., Printing press, Prishtinë.

  8. Tahiraj G., Räsänen P. (PVB). Testi i shkrimit, Mbështetja Finlandeze për sistemin e arsimit gjithëpërfshirës në Kosovë 2011-2013

  9. Temple Ch., Crawford A., Saul W., Mathews S. R., Makinster, J. (2006). Strategji të mësimdhënies dhe të nxënit për klasat mendimtare, CDE, Tiranë.

  10. Dokumente zyrtare

  11. MASHT (2016). Korniza Kurrikulare e Arsimit Parauniversitar të Republikës së Kosovë,

  12. MASHT (2016). Kurrikula Bërthamë për klasën përgatitore dhe arsimin fillor,

  13. MASHT (2018). Kurrikula lëndore/programi mësimor, klasa e parë, Prishtinë,

  14. MASHT (2018), Kurrikula lëndore/programi mësimor, klasa e dytë, Prishtinë,

  15. MASHT (2018). Kurrikula lëndore/programi mësimor, klasa e tretë (draft), Prishtinë,

  16. MASHT (2005). Plani dhe programi për klasën e katërt të arsimit fillor,

  17. MASHT(2016). Plani dhe programi për klasën e pestë të arsimit fillor.

Downloads

Botuar

2024-06-18

Si të citoni

Beqiri, L. (2024). Zhvillimi i aftësive dhe shkathtësive të nxënësve në shkrim. Kërkime Pedagogjike, 9(2), 4–25. https://doi.org/10.62928/kp.v9i2.4863