Qëndrimi i mësimdhënësve ndaj kurrikulës së re

Autorët

  • Ismet Potera
  • Luljeta Shala

DOI:

https://doi.org/10.62928/kp.v9i1.4873

Abstrakti

Me këtë hulumtim synuam vlerësimin e qëndrimit të mësimdhënësve lidhur me kurrikulën e re, sfidat e zbatimit, si dhe çështje të procesit para zbatimit, siç janë trajnimet për përgatitjen e tyre për zbatim. Hulumtimin e realizuam nëpërmjet qasjes sasiore dhe cilësore. Të dhënat sasiore i grumbulluam me anë të pyetësorit, i cili në fund kishte edhe një pyetje të hapur, në të cilën shumica (rreth 83%) shprehën mendimin për kurrikulën, trajnimin dhe sfidat e tjera gjatë procesit të zbatimit të kurrikulës si pjesë e reformës. Gjatë realizimit të hulumtimit përcollëm edhe debatet dhe opinionet e mësimdhënësve në rrjetin social ‘Facebook’, veçanërisht në ‘Mësimdhënia në Kosovë’, të cilin e menaxhon GIZ. Qëndrimin e një numri të madh të mësuesve, si në’ fcb’ ashtu edhe në hulumtimin tonë, e renditëm në dy ekstreme: shumë pozitiv, sipas shkallës Likert nga plotësisht pajtohem dhe fare nuk pajtohem, (N=178), (M=2.11, DS=.88) deri te Kurrikula është një eksperiment i dështuar (M=2.89, DS=1.19) Qasje bazuar në arritjen e kompetencave është e re, prandaj edhe hezitimi i mësuesve ndaj këtij ndryshimi është evident. Këtë e dëshmon edhe hulumtimi ynë, pasi mesatarja e shkallës së pajtimit në shumicën e qëndrimeve sillet përreth pajtohem dhe kam dilema. Metodologjia e hulumtimit është e përzier. Mostra përbëhet nga 178 mësues, me demografi të ndryshme. Rezultatet e hulumtimit shohim se shkollat dhe mësimdhënësit, të cilët kanë marrë informata të mjaftueshme dhe të sakta, por edhe trajnim të mirëfilltë, shprehin qëndrim më pozitiv ndaj kurrikulës, trajnimit dhe reformës në përgjithësi në krahasim me ata që nuk i kishin këto informata.

Fjalët kyçe:

kurrikulë, ndryshimi, qëndrimi i mësimdhënësve, reforma në arsimi, trajnim.

Shkarkimet

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Author Biographies

Ismet Potera

Hulumtues në IPK

Luljeta Shala

Hulumtuese në IPK

References

  1. Ball, S. (1994). Educational reform. A critical and post-structural approach. Buckingham: Open University Press.

  2. Brown, M. A. (1980). Attitudes and social categories: complementary explanations of innovation-adoption behavior. Environment and Planning A, 12(2)

  3. Brophy J.E. & Good, T.L. (1974). Teacher-student relationships: causes and consequences. New York: Holt, Rinehart, and Winston

  4. Clark, C. M., & Elmore, J. L. (1981). Transforming Curriculum in Mathematics, Science, and Writing: A Case Study of Teacher Yearly Planning. (Report No.IRT-RS-99). Washington DC: National Institute of Education. (ERIC Document Reproduction Service No. ED205500)

  5. Carr, D. (2003). Making sense of education: an introduction to the philosophy and theory of education, Rutledge Palmer 11, New Fetter Lane, London EC4P 4EE

  6. Fullan, M. (2010). Forcat e ndryshimit, Depërtimi në thellësitë e reformës arsimore, CDE, Tiranë.

  7. Gorsuch, G. J. (2000). EFL educational policies and educational cultures:

  8. Influences on teachers' approval of communicative activities. TESOL Quarterly 34(4),

  9. Ghaith, G., & Yaghi, H. (1997). Relationships among experience, teacher efficacy, and attitudes toward the implementation of instructional innovation. Teaching and Teacher Education, 13(4),

  10. Kable, E. (2001). Making sense of a new curriculum text within competing discourses and complex contexts. Contemporary Issues in Early Childhood,

  11. Karameta, P. (2014), Arsimi i gjeneratës tjetër, Konstruktivizmi, Kurrikula, Kompetenca, Tiranë, Sara.

  12. Kelly, A.V. (2004). The Curriculum Theory and Practice, Fifth Edition, SAGE, London

  13. Kennedy, C. & J. Kennedy (1996). Teacher attitudes and change implementation. System.

  14. Kennedy, C. (1988). Evaluation of the management of change in ELT projects. Applied Linguistics, 9(4),

  15. MacDonald, B. & Walker, R. (1976). Changing the Curriculum. London: Open Books

  16. Marsh, C. J., & Morris, P. (1995). Curriculum Development in East Asia / Edited by Colin Marsh and Paul Morris. London: London : Flamer,. Print.

  17. Ministria e Arsimit, Shkencës dhe teknologjisë (2014). Konferenca Nëdrkombëtare ‘Qasja e re kurrikulare sfidë e së ardhmes, Prishtinë, 15-6 Prill, 2014.

  18. Morris, P., (1988). Teachers’ attitudes towards a curriculum innovation: an East Asian study, Research in Education, SAGE Journals, shkarkuar më 10.01.2018.

  19. Ornstein, A. C., & Hunkins, F. P. (2004). Curriculum: Foundations, principals and issues (4th ed.). Boston, USA.

  20. Priestley, M., & Biesta, G. (Eds). (2013), Reinventing the Curriculum, New Trends in Curriculum Policy and Practice, London, Bloomsbury.

  21. Ross, E. W., (edits). (2001). The social studies curriculum: purposes, problems, and possibilities, State University of New York Press, Albany.

  22. Snyder, J., Bolin, F., & Zumwalt, K. (1992). Curriculum implementation. Handbook of Research on Curriculum, 40(4).

  23. Young, R. & Lee, S. (1984). EFL curriculum innovation and teacher attitudes. In

  24. P. Larson, E. Judd and D. Messerschmitt (eds.). On TESOL ’84 TESOL

  25. Wang, C., (2002). Innovative teaching in foreign language contexts. In: Savignon, S. (Ed.), Interpreting Communicative Language Teaching. (pp. 131–153), Yale University Press, New Haven.

  26. BE, Raporti .(2018). Rishikim Funksional i Ministrisë së Arsimit, Shkencës dhe Teknologjisë.

  27. MASHT, (2017) Korniza e Kurrikulës, e rishikuar

  28. MASHT (2017) Kurrikula Bërthamë, niveli parafillor dhe fillor, e rishikuar

  29. MASHT 2017) Kurrikula Bërthamë, arsimi i mesëm i ulët 6-9, e rishikuar

  30. MASHT, (2016) Udhëzimi Administrativ për Zbatimin e Kurrikulës

  31. GIZ/Mësimdhënia në Kosovë, portal në FCB

Downloads

Botuar

2024-06-19

Si të citoni

Potera, I., & Shala, L. (2024). Qëndrimi i mësimdhënësve ndaj kurrikulës së re. Kërkime Pedagogjike, 9(1), 71–103. https://doi.org/10.62928/kp.v9i1.4873

Artikujt më të lexuar nga i njëjti autor

1 2 3 > >>