Roli udhëheqës i drejtorit të shkollës në zbatimin e kurrikulit të ri

Autorët

  • Luljeta Shala

DOI:

https://doi.org/10.62928/kp.v8i1.4891

Abstrakti

Roli udhëheqës i drejtorit të shkollës në zbatimin e politikave arsimore në shkollë është i pazëvendësueshëm, por edhe detyrim ligjor. Një ndër politikat kryesore, pas Ligjit për arsimin parauniversitar, është Korniza e Kurrikulit dhe Kurrikulat Bërthamë. Me Kornizën e Kurrikulit (rishikimi,2016), janë shtuar përgjegjësitë e drejtorit të shkollës edhe si administrator edhe si profesionist i arsimit-mësimdhënies. Duke pasur parasysh kërkesat që dalin nga zbatimi i Kurrikules 2011, dhe trajnimet për udhëheqje, është e domosdoshme të funksionalizohet roli udhëheqës i drejtorit në zbatim të këtyre ndryshimeve në shkollë. Konkretisht ne u përcaktuam të hulumtojmë rolin dhe ndikimin e tij në zbatimin e ndryshimeve që parasheh Korniza e Kurrikulit të Ri në shkollat e Kosovës. Qëllimi i këtij hulumtimi ishte identifikimi/vlerësimi i gjendjes dhe i kapaciteteve aktuale të drejtorëve në arsimin parauniversitar te Kosoves, dhe roli udhëheqës të tyre në pilotimin e Kurrikulit të Ri të Kosovës dhe shkollat të cilat ende nuk kanë filluar zbatimin e KK, por që pritet të fillohet këtë vitë shkollor. Nga hulumtimi do dalin dhe rekomandimet për përmirësimin e shkathësive menaxheriale të drejtorëve në funksion të përmirësimit të cilësisë së punës së shkollës, në veçanti ne zbatim te KK.

Fjalët kyçe:

Drejtoret e shkollave, roli udhëheqës, kurrikula, zbatimi, shkollat.

Shkarkimet

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Author Biography

Luljeta Shala

Instituti Pedagogjik i Kosovës

References

  1. Blase, J.and Joseph Blase (2004) Handbook of instructional Leadership: How successful principals promote teaching and learning. California: Corwin Press, http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.456.5752&rep=rep1&type=pdf download, November 2016

  2. Burke,PJ and Krey,RD.(2005) Supervision. A guide to instructional leadership (2nd edition). Springfield,Charles.Thomas.

  3. https://www.nacada.ksu.edu/Resources/Journal/Current-Past-BookReviews/Supervision-A-Guide-to-Instructional Leadership.aspx, download .Janar, 2017

  4. Dr.Petar Mandiq. (1985) Novacionet në mësim. Prishtine: ETMM.

  5. Esu, A. E. & Emah, I.E. (2014) Nature Purposed and Process of curriculumDevelopment in Nwagwu, N.A. & Ivowi, U.M.O. (eds). Education in NigeriaDevelopment & Challenges. Lagos: foremost Educational Services Ltd. http://www.lilianrita.com, downloaded, Janar 2017

  6. Hansen, R. E. (1995) Five principles for guiding curriculum development practice: The case of technological teacher education. Journal of Industrial Teacher Education, 32(2), 30-50. The University of Western Ontario. https://scholar.lib.vt.edu/ejournals/JITE/v32n2/hansen.html, janar 2017

  7. 6.H.Zylfiu, H.Devetaku.L.Shala. (2013) ZHVILLIMI I UDHËHEQJES ARSIMORE. PRISHTINE, IPK.

  8. Jones, D. D. (2008). .Choice and Innovation - Stimulating Education.Alberta, Canada. 9. Journal of Information Technology for Teacher Education. Interventions by school leaders in effective implementation of information and communications technology: perceptions of Australian principals. JOHN SCHILLER University of Newcastle, Callaghan, Australia, http://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/14759390200200138download , 5 janar 2017

  9. Jenkini, J & Bfeifer, S. (2012) The Principal as Curriculum Leader.(Principal Leadership) Principal Leadership Archives PL Vol. 12.

  10. http://foeaau.com/?p=742 , downloaded, Janar 2018

  11. Selim Mehmeti, Kërkime pedagogjike 6, (2015) Vlerësimet e shkollave pilotë për procesin e zbatimit të Kurrikulës së re.

  12. Shala, Luljeta, (2010). “Inovacionet në mësim – rëndësia e tyre”, KËRKIME PEDAGOGJIKE II, IPK. Prishtinë.

  13. Komunikimi dhe Bashkëpunimi. (2012). Zhvillimi i Kapaciteteve në Udhëheqjen Arsimore, Prishtinë.

  14. Ligji Nr. 03/L-068 PËR ARSIMIN NË KOMUNATE REPUBLIKËS SË KOSOVËS Kuvendi i Republikës së Kosovës. 21 maj 2008.

  15. LIGJI Nr. 04/L-032 PËR ARSIMIN PARAUNIVERSITAR NË REPUBLIKËN E KOSOVËS, Kuvendi i Republikës së Kosovës; 29 gusht 2011.

  16. Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë. (2011). Korniza e Kurrikulës e Arsimit Parauniversitar të Republikës së Kosovës, ( e rishikuar 2016). Prishtinë.

  17. Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë. (2011). Korniza e Kurrikulës e Arsimit Parauniversitar të Republikës së Kosovës. Prishtinë.

  18. Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë. nr. 04/2012, Standardet e praktikës profesionale të drejtorëve të shkollës. Prishtinë.

  19. Mason, T. (2004). Study on Revised National Curriculum of South Africa. UNISA.

  20. Mazibuko, S.P. (2003). The role of the school principal in the implementation of outcome Based education in Kwamashu School.

  21. Unpublished MED dissertation. UNISA

  22. MASHT, RAPORT VLERËSIMI I PLANIT STRATEGJIK TË ARSIMIT TË KOSOVËS 2011-2016, dhjetor 2015.

  23. Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë, (2012). Standardet e praktikës profesionale të drejtorëve të shkollave në

  24. Kosovë. Prishtinë.

  25. STRATEGJIA E SIGURIMIT TË CILËSISË PËR ARSIMIN PARAUNIVERSITAR NË KOSOVË 2016-2020. MINISTRIA E ARSIMIT, E SHKENCËS DHE E TEKNOLOGJISË.

  26. INSTITUTI I ZHVILLIMIT TË ARSIMIT, (2010), STANDARDET E DREJTUESIT TË SHKOLLËS, REPUBLIKA E SHQIPËRISË, TIRANË.

  27. Bill Mulford, SCHOOL LEADERS: CHALLENGING ROLES AND IMPACT ON TEACHER AND SCHOOL EFFECTIVENESS,(2003),OECD COMMISSIONED PAPER .University of Tasmania,. http://www.oecd.org/edu/school/37133393.pdf,

  28. downloaded Janar 2017

  29. SHKOLLA DHE KOMUNITETI, (2011), PARTNERË PËR ARSIM MË CILËSOR, DORACAK PËR TË GJITHË ATA QË DUAN TË

  30. NDËRMARRIN AKSIONE PËR PËRMIRËSIM TË ARSIMIT TË FËMIJËVE, Projekti i USAID-it për arsimin fillor. Shkup.

  31. http://www.stepbystep.org.mk/WEBprostor/toolbox/uchilishteto_i_zaednicata_alb.pdf, download, 21 nëntor 2016.

  32. Tihomir, Prodanoviq. D. (1982). ‘Didaktika’. Prishtinë.

  33. M.L and Zengele (2014). The Role of School Managers in the Implementation of Continuous Assessment (CASS) in Mopani District,

  34. Ramalepe, , V.T. Department of Educational Management and Leadership College of Education University of South Africa South Africa. Article in Mediterranean Journal of Social Sciences

  35. Expanded Edition. The Wallace Foundation, Australia (2013). THE SCHOOL PRINCIPAL AS LEADER: GUIDING SCHOOLS TO BETTER

  36. TEACHING AND LEARNING

  37. http://www.wallacefoundation.org/knowledge-center/Pages/The-SchoolPrincipal-as-Leader-Guiding-Schools-to-Better-Teaching-and-Learning.aspx dowload ne 7.janar 2017

  38. UDHËZIMI ADMINISTRATIV I MASHT NR.08/2014 PËR PËRZGJEDHJE TË DREJTORËVE DHE ZAVËNDESDREJTORËVE TË

  39. SHKOLLAVE.

  40. Udhëzues për përmirësimin e praktikave në klasë: (2012). Udhëzues për drejtorët e shkollave, SWAP-MAShT, Prishtinë.

  41. Instituti Pedagogjik i Kosovës (2016), UDHËZUES PËR UDHËHEQJEN E ZBATIMIT TË KURRIKULËS NË SHKOLLA. Sektori për Planifikim Mësimor, Prishtinë

Downloads

Botuar

2024-06-19

Si të citoni

Shala, L. (2024). Roli udhëheqës i drejtorit të shkollës në zbatimin e kurrikulit të ri. Kërkime Pedagogjike, 8(1), 68–96. https://doi.org/10.62928/kp.v8i1.4891

Artikujt më të lexuar nga i njëjti autor

1 2 > >>