Roli dhe përgjegjësitë e farmacistit në edukimin e fëmijëve dhe adoleshentëve lidhur me përdorimin e barnave
Abstrakti
Fëmijët janë konsumatorë të rëndësishëm të barnave. Komunikimi me fëmijët është i ndryshëm nga komunikimi me të rriturit për të paktën dy arsye. Së pari, sepse përfshin tre persona: farmacistin, fëmijën dhe prindin e fëmijës. Së dyti, sepse kërkon t’i përshtatesh nivelit kognitiv ose nivelit të njohurive që kanë fëmijët për barnat. Ky artikull i jep përgjigje disa pyetjeve si p.sh.: a) pse është i nevojshëm edukimi i fëmijëve dhe prindërve lidhur me përdorimin e barnave, b) pse është e rëndësishme që komunikimi me to të jetë sa më përfshirës, c) si të kuptojmë nivelin kognitiv (intelektual) të fëmijës, d) cilat janë strategjitë më të mira komunikuese për fëmijët e moshave të ndryshme, e) çfarë duan të dinë për barnat fëmijët e moshave të ndryshme dhe f) cili është roli i familjes gjatë trajtimit të fëmijëve me barna.Fjalët kyçe:
Bar, fëmijë, stad zhvillimi, komunikim, edukim.Shkarkimet
References
-
Bush, P.J. Children and medicines. In Smith MC, Wertheimer AI, eds. Social and Behavioral Aspects of Pharmaceutical Care. Binghamton, NY: Pharmaceutical Products Press, 1996: 449–471.
-
Bush, P.J. Guide to Developing and Evaluating Medicine Education Programs and Materials for Children and Adolescents. Kent, Ohio: America School Health Association, 1999.
-
Bush, P.J., Davidson, F.R. Medicines and “drugs”: What do children think? Health Education Quarterly 9:113–128, 1982.
-
O’Brien, R., Bush, P. Helping children learn how to use medicines. Offi ce Nurse 6: 14–19, 1993.
-
Bush, P.J., Ozias, J.M., Walson, P.D., Ward, R.M. Ten guiding principles for teaching children and adolescents about medicines. Clinical Therapeutics 21: 1280–1284, 1999.
-
Di Matteo, M.R. The role of eff ective communication with children and their families in fostering adherence to pediatric regimens. Patient Education and Counseling 55: 339–344, 2004.
References
Bush, P.J. Children and medicines. In Smith MC, Wertheimer AI, eds. Social and Behavioral Aspects of Pharmaceutical Care. Binghamton, NY: Pharmaceutical Products Press, 1996: 449–471.
Bush, P.J. Guide to Developing and Evaluating Medicine Education Programs and Materials for Children and Adolescents. Kent, Ohio: America School Health Association, 1999.
Bush, P.J., Davidson, F.R. Medicines and “drugs”: What do children think? Health Education Quarterly 9:113–128, 1982.
O’Brien, R., Bush, P. Helping children learn how to use medicines. Offi ce Nurse 6: 14–19, 1993.
Bush, P.J., Ozias, J.M., Walson, P.D., Ward, R.M. Ten guiding principles for teaching children and adolescents about medicines. Clinical Therapeutics 21: 1280–1284, 1999.
Di Matteo, M.R. The role of eff ective communication with children and their families in fostering adherence to pediatric regimens. Patient Education and Counseling 55: 339–344, 2004.