Roli dhe përgjegjësitë e farmacistit në edukimin e fëmijëve dhe adoleshentëve lidhur me përdorimin e barnave

Autorët

  • Artan Shkoza
  • Agron Spahiu
  • Mirlinda Likmeta

Abstrakti

Fëmijët janë konsumatorë të rëndësishëm të barnave. Komunikimi me fëmijët është i ndryshëm nga komunikimi me të rriturit për të paktën dy arsye. Së pari, sepse përfshin tre persona: farmacistin, fëmijën dhe prindin e fëmijës. Së dyti, sepse kërkon t’i përshtatesh nivelit kognitiv ose nivelit të njohurive që kanë fëmijët për barnat. Ky artikull i jep përgjigje disa pyetjeve si p.sh.: a) pse është i nevojshëm edukimi i fëmijëve dhe prindërve lidhur me përdorimin e barnave, b) pse është e rëndësishme që komunikimi me to të jetë sa më përfshirës, c) si të kuptojmë nivelin kognitiv (intelektual) të fëmijës, d) cilat janë strategjitë më të mira komunikuese për fëmijët e moshave të ndryshme, e) çfarë duan të dinë për barnat fëmijët e moshave të ndryshme dhe f) cili është roli i familjes gjatë trajtimit të fëmijëve me barna.

Fjalët kyçe:

Bar, fëmijë, stad zhvillimi, komunikim, edukim.

Shkarkimet

Download data is not yet available.

Author Biographies

Artan Shkoza

Departamenti Biomjekësor dhe Eksperimental, Fakulteti i Mjekësisë, Universiteti i Mjekësisë

Agron Spahiu

Farmacist Komuniteti

Mirlinda Likmeta

Farmaciste Spitalore, Fakulteti i Farmacisë, Universiteti i Mjekësisë

References

  1. Bush, P.J. Children and medicines. In Smith MC, Wertheimer AI, eds. Social and Behavioral Aspects of Pharmaceutical Care. Binghamton, NY: Pharmaceutical Products Press, 1996: 449–471.

  2. Bush, P.J. Guide to Developing and Evaluating Medicine Education Programs and Materials for Children and Adolescents. Kent, Ohio: America School Health Association, 1999.

  3. Bush, P.J., Davidson, F.R. Medicines and “drugs”: What do children think? Health Education Quarterly 9:113–128, 1982.

  4. O’Brien, R., Bush, P. Helping children learn how to use medicines. Offi ce Nurse 6: 14–19, 1993.

  5. Bush, P.J., Ozias, J.M., Walson, P.D., Ward, R.M. Ten guiding principles for teaching children and adolescents about medicines. Clinical Therapeutics 21: 1280–1284, 1999.

  6. Di Matteo, M.R. The role of eff ective communication with children and their families in fostering adherence to pediatric regimens. Patient Education and Counseling 55: 339–344, 2004.

Downloads

Botuar

2024-05-10

Si të citoni

Shkoza, A., Spahiu, A., & Likmeta, M. (2024). Roli dhe përgjegjësitë e farmacistit në edukimin e fëmijëve dhe adoleshentëve lidhur me përdorimin e barnave. Optime, (2), 38–41. Retrieved from https://albanica.al/optime/article/view/4360

Numri

Seksioni

Articles

Categories