Përshtatja e bllokut të ushqimit të kompjuterit në pajisje laboratorike

Autorët

  • Fatmir Basholli
  • Jozef Kola

Abstrakti

Idea për përdorimin e blloqeve të ushqimit të kompjuterit ose siç njihen ndryshe PC Power Supply, në blloqe ushqimi laboratorikë lindi si nevojë e pasurimit të bazës didaktike e mësimore me synim krijimin e klasave - kabinet për çdo grup mësimor e çdo grup lëndësh të degëve inxhinierike dhe zgjerimin e fushës së kërkimeve dhe aplikimeve të “Klubit të Inxhinierive dhe Informatikës” pranë Departamentit të Inxhinierive në Albanian University. Studimi, eksperimentimi dhe shfrytëzimi, mbështetet tek mundësitë që ofron skema elektronike e bllokut të ushqimit të kompjuterit, duke dhënë në dalje tensione të drejtuara e stabilizuara në vlerat +3.3 , +/- 5, +/-12 volt dhe me rrymë në diapazonin nga 1 deri 30Amper [1]. Puna për krijim e burimeve të pavarura të ushqimit duke shfrytëzuar stoqet e blloqeve me difekte, kompjuterat që dalin nga rinovimi laboratorëve të informatikës dhe materiale elektronike të grumbulluara nga paketa të ndryshme elektronike, do ti shërbejë më mirë aftësimit dhe punës praktike të studentëve për të shfrytëzuar kohën e lirë në kërkime studimore dhe kryerje të eksperimenteve, ndërtimin e skemave të ndryshme aplikative në fushën e mikroelektronikës dhe elektronikës aplikative.

Fjalët kyçe:

Teknologji informacioni ;, tranzistor;, elementët elektronikë;, diodë Led;, volt.

Shkarkimet

Download data is not yet available.

References

  1. Vasil Jorgji, Thoma Korini. Elements of information technology. University book publishing house. ISBN: 978-99927-0-538-4; 2009.

  2. Chandan, V., Jain, M., Khadilkar, H., Charbiwala, Z., Jain, A., Ghai, S., Kunnath, R. and Seetharam, D. UrJar: A Lighting Solution using Discarded Laptop Batteries. Proceedings of the Fifth Annual Symposium on Computing for Development (DEV) 2014.

  3. D. Rogers, J. E. Green, M. P. Foster, D. A. Stone, D. M. K. Schofield, A. Buckley & S. Abuzed, ATX power supply derived MPPT converter for cell phone charging applications in the developing world, IET PEMD 2014, 2014.

  4. D. Rogers, J. E. Green, M. P. Foster, D. A. Stone, D. M. K. Schofield, S. Abuzed & A. Buckley, Repurposing of ATX computer power supplies for PV applications in developing countries, IEEE International Conference on Renewable Energy Research and Applications ( ICRERA 2013), 2013

  5. D. Schofield, S. Abuzed, M. P. Foster, D. A. Stone, D. Rogers & J. E. Green, Second life of computer power supplies in PV battery charging applications, European Conference on Power Electronics and Applications (EPE 2013), 2013

  6. Zine, O., Errouha, M., Zamzoum, O., Derouich, A., & Talbi, A. (2018). SEITI RMLab: A costless and effective laboratory in electrical engineering, International Journal of Electrical Engineering Education, 1–21.

  7. Amida A, Chang I, Yearwood D. Designing a practical lab-based assessment: A case study. Journal of Engineering, Design and Technology. 2019;18(3):567–581.

  8. Blair DJ. Experiential learning for teacher professional development at historic sites. Journal of Experiential Education. 2016;39:130–144.

  9. Deringer SA. Mindful place-based education: Mapping the literature. Journal of Experiential Education. 2017;40:333–348.

  10. Isaak J, Devine M, Gervich C, Gottschall R. Are we experienced? Reflections on the SUNY experiential learning mandate. Journal of Experiential Education. 2018;41:23–38. [11] Jasti, N., Kota, S., & Venkataraman, P. B. (2020). An impact of simulation labs on engineering students’ academic performance: a critical investigation. Journal of Engineering, Design and Technology.

  11. Munge B, Thomas G, Heck D. Outdoor fieldwork in higher education: Learning from multidisciplinary experience. Journal of Experiential Education. 2018;41:39–53.

  12. Seaman, J., Brown, M., & Quay, J. (2017). The evolution of experiential learning theory: Tracing lines of research in the JEE.

  13. Steger, F., Nitsche, A., Miley, C., & Schweiger, H. (2017). Laboratory learning: Handson versus simulated experiments.

  14. Steger, F., Nitsche, A., Arbesmeier, A., Brade, K. D., Schweiger, H. G., & Belski, I. (2020). Teaching Battery Basics in Laboratories: Hands-On Versus Simulated Experiments. IEEE Transactions on Education, Early Access, 1–11.

Downloads

Botuar

2024-06-06

Si të citoni

Basholli, F., & Kola, J. (2024). Përshtatja e bllokut të ushqimit të kompjuterit në pajisje laboratorike. Optime, 14(2), 250–258. Retrieved from https://albanica.al/optime/article/view/4759

Numri

Seksioni

Articles