Rëndësia e edukimit profesional të personelit infermieror për një kujdes shëndetësor sa më cilësor
Abstrakti
Zhvillimi profesional i vazhdueshëm i infermierëve (ZHPV) përmirëson cilësinë e kujdesit infermieror, sigurinë e pacientëve, kënaqësinë e infermierëve dhe kostot e kujdesit shëndetësor, dhe mbi të gjitha ndikon në rritjen dhe përmirësimin e vazhdueshëm të cilësisë së shërbimeve të ofruara ndaj pacientit/qytetarit. Megjithatë, evidencat tregojnë se infermierët jo gjithmonë marrin pjesë në mënyrë aktive në aktivitete të zhvillimit të vazhdueshëm profesional, si dhe jo gjithmonë këto aktivitete të edukimit të vazhduar adresojnë nevojat reale të infermierëve
Fjalët kyçe:
Edukimi profesional, kujdes infermieror cilësorShkarkimet
References
-
Flaubert JL, Le Menestrel S, Williams DR, et al., (2021). National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine; National Academy of Medicine; Committee on the Future of Nursing 2020–2030; The Future of Nursing 2020-2030: Charting a Path to Achieve Health Equity.
-
Washington (DC): National Academies Press (US); 2021 May 11. 4, The Role of Nurses in Improving Health Care Access and Quality. Available from: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK573910/
-
https://www.qkev.gov.al/images/raporti_i_edukimit_ne_vazhdim_2015-2018.pdf
-
International Nursing Conference Albania - INCA 2022, https://www.hap.org.al/wp-content/uploads/2022/03/LIBRI-I-ABSTRAKTEVE-INCA-2022.pdf
-
Kurtović, B., Gulić, P., Čukljek, S., Sedić, B., Smrekar, M., & Ledinski Fičko, S. (2024). The
-
Commitment to Excellence: Understanding Nurses’ Perspectives on Continuous Professional Development. Healthcare (Basel, Switzerland), 12(3), 379. https://doi.org/10.3390/healthcare12030379
-
Ligj 27/2019 “Për Kujdesin Shëndetësor në Republikën e Shqipërisë” (i përditësuar)
-
Martínez-Galiano, J. M., Parra-Anguita, L., Delgado-Rodríguez, M., & González-Cabrera, M. (2021). Nursing Education in a Real-Life Context: The Teaching Ward Round. Nursing reports (Pavia, Italy), 11(1), 45–53. https://doi.org/10.3390/nursrep11010005
-
Udhëzuesi mbi Programin e Certifikimit për profesionistët e shëndetësisë
-
Vázquez-Calatayud, M., Errasti-Ibarrondo, B., & Choperena, A. (2021). Nurses’ continuing professional development: A systematic literature review. Nurse education in practice, 50, 102963. https://doi.org/10.1016/j.nepr.2020.102963
-
Vendim nr. 789, datë 22.9.2015 për përcaktimin e kritereve, standardeve dhe procedurave të programit të certifikimit për profesionistë të shëndetësisë (i përditesuar)
-
Williamson, G. R., Kane, A., Evans, S., Attrill, L., Cook, F., & Nash, K. (2023). Student nurses as a future general practice nursing workforce. Implementing collaborative learning in practice: implications for placement learning and patient access. A mixed methods study. BMC nursing, 22(1), 326. https://doi.org/10.1186/s12912-023-01501-8
-
Williamson, G. R., Plowright, H., Kane, A., Bunce, J., Clarke, D., & Jamison, C. (2020). Collaborative learning in practice: A systematic review and narrative synthesis of the research evidence in nurse education. Nurse education in practice, 43, 102706. Advance online publication.
References
Flaubert JL, Le Menestrel S, Williams DR, et al., (2021). National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine; National Academy of Medicine; Committee on the Future of Nursing 2020–2030; The Future of Nursing 2020-2030: Charting a Path to Achieve Health Equity.
Washington (DC): National Academies Press (US); 2021 May 11. 4, The Role of Nurses in Improving Health Care Access and Quality. Available from: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK573910/
https://urdhriinfermierit.org/
https://www.qkev.gov.al/images/raporti_i_edukimit_ne_vazhdim_2015-2018.pdf
International Nursing Conference Albania - INCA 2022, https://www.hap.org.al/wp-content/uploads/2022/03/LIBRI-I-ABSTRAKTEVE-INCA-2022.pdf
Kurtović, B., Gulić, P., Čukljek, S., Sedić, B., Smrekar, M., & Ledinski Fičko, S. (2024). The
Commitment to Excellence: Understanding Nurses’ Perspectives on Continuous Professional Development. Healthcare (Basel, Switzerland), 12(3), 379. https://doi.org/10.3390/healthcare12030379
Ligj 27/2019 “Për Kujdesin Shëndetësor në Republikën e Shqipërisë” (i përditësuar)
Martínez-Galiano, J. M., Parra-Anguita, L., Delgado-Rodríguez, M., & González-Cabrera, M. (2021). Nursing Education in a Real-Life Context: The Teaching Ward Round. Nursing reports (Pavia, Italy), 11(1), 45–53. https://doi.org/10.3390/nursrep11010005
Udhëzuesi mbi Programin e Certifikimit për profesionistët e shëndetësisë
Vázquez-Calatayud, M., Errasti-Ibarrondo, B., & Choperena, A. (2021). Nurses’ continuing professional development: A systematic literature review. Nurse education in practice, 50, 102963. https://doi.org/10.1016/j.nepr.2020.102963
Vendim nr. 789, datë 22.9.2015 për përcaktimin e kritereve, standardeve dhe procedurave të programit të certifikimit për profesionistë të shëndetësisë (i përditesuar)
Williamson, G. R., Kane, A., Evans, S., Attrill, L., Cook, F., & Nash, K. (2023). Student nurses as a future general practice nursing workforce. Implementing collaborative learning in practice: implications for placement learning and patient access. A mixed methods study. BMC nursing, 22(1), 326. https://doi.org/10.1186/s12912-023-01501-8
Williamson, G. R., Plowright, H., Kane, A., Bunce, J., Clarke, D., & Jamison, C. (2020). Collaborative learning in practice: A systematic review and narrative synthesis of the research evidence in nurse education. Nurse education in practice, 43, 102706. Advance online publication.