Mjetet mësimore – zbatimi i tyre në lëndën “Njeriu dhe natyra”
DOI:
https://doi.org/10.59164/univers.v19i19.2986Abstract
Mjetet mësimore luajnë një rol shumë të rëndësishëm në ngritjen e konkretizimit të mësimit në mënyrë që ai të jetë sa më efikas. Sikurse çdo lëndë tjetër edhe lënda "Njeriu dhe natyra" e ka rendësinë e vetë. Përpos kësaj, në këtë punim është trajtuar sfondi dhe zhvillimi i mjeteve mësimore dhe roli i tyre gjatë periudhave të ndryshme.
Sfondi i lëndës fillon me përdorimin e mjeteve mësimore në shkolla dhe ndryshimin e tyre me ndryshimin e nivelit të shkollimit dhe ndryshimin e emrit të lëndës në kurrikulën e re të Kosovës.
Mësimdhënia bashkëkohore është më e suksesshme kur mjetet e mësimdhënies përdoren në praktikë. Mjetet e mësimdhënies janë burime efikase, shumëdimensionale dhe të pashtershme.
Qëllimi i këtij punimi është të tregojë se në lëndën "Njeriu dhe natyra" është i rëndësishëm përdorimi i mjeteve mësimore dhe nxënësit mund të fitojnë aftësi dhe të inkurajohen më shumë duke i përdorur ato.
Arsyeja pse duhet të përdoren mjetet mësimore është se këto mjete luajnë një rol të rëndësishëm në përfshirjen e të gjithë nxënësve në aktivitete të ndryshme, bazuar në faktin se gjithëpërfshirja e nxënësve i bën ata më aktivë në procesin mësimor.
Keywords:
mjete mësimore, lëndë mësimore, nxënës, mësimdhënieDownloads
References
-
Garo, Sofokli (2008). Metodat e mësimdhënies, Tiranë.
-
Ismaili, Xhafer (2011), Efektet stresuese të mësimdhënies dhe ecuritë e reduktimit të tyre, Prishtinë.
-
Ismajli, Hatixhe (2012), Teknologjia mësimore dhe të menduarit kritik, Prishtinë.
-
Krasniq, Islam dhe Veseli Abdylaziz (2000), Metodikë e mësimit të Dituri natyrës dhe shoqërisë, Prishtinë.
-
MASHT, (2012) Kurrikula bërthamë 1 për klasën parafillore dhe arsimin fillor.
-
Musai, Bardhyl (2003), Metodologji e mësimdhënies, Tiranë.
-
Musai, Bardhyl (2005), Mësimdhënia dhe të nxënit ndërveprues, Tiranë.
-
Musai, B. Metodologji e mësimdhënies, Tiranë, 2003.
-
Ndikimet e trajnimeve në procesin mësimor, Instituti Pedagogjik i Kosovës. Prishtinë, shtator 2008.
-
Musai, Bardhyl (1997), Mjeshtëritë themelore të mësimdhënies, Tiranë.
-
Polak, V. (1985), Sistemet mësimore, Prishtinë.
-
Poljak, V. (1990), Didaktika, Skolska knjiga, Zagreb.
-
Skenderi, I. Tafili, S. dhe Krasniqi, E. (2013), Shkolla e parë shqipe në Opojë, Sharr.
-
Zabeli, N. (2006), Strategjitë e mësimdhënies dhe të nxënit ndërveprues, ISB, Prishtinë.
References
Garo, Sofokli (2008). Metodat e mësimdhënies, Tiranë.
Ismaili, Xhafer (2011), Efektet stresuese të mësimdhënies dhe ecuritë e reduktimit të tyre, Prishtinë.
Ismajli, Hatixhe (2012), Teknologjia mësimore dhe të menduarit kritik, Prishtinë.
Krasniq, Islam dhe Veseli Abdylaziz (2000), Metodikë e mësimit të Dituri natyrës dhe shoqërisë, Prishtinë.
MASHT, (2012) Kurrikula bërthamë 1 për klasën parafillore dhe arsimin fillor.
Musai, Bardhyl (2003), Metodologji e mësimdhënies, Tiranë.
Musai, Bardhyl (2005), Mësimdhënia dhe të nxënit ndërveprues, Tiranë.
Musai, B. Metodologji e mësimdhënies, Tiranë, 2003.
Ndikimet e trajnimeve në procesin mësimor, Instituti Pedagogjik i Kosovës. Prishtinë, shtator 2008.
Musai, Bardhyl (1997), Mjeshtëritë themelore të mësimdhënies, Tiranë.
Polak, V. (1985), Sistemet mësimore, Prishtinë.
Poljak, V. (1990), Didaktika, Skolska knjiga, Zagreb.
Skenderi, I. Tafili, S. dhe Krasniqi, E. (2013), Shkolla e parë shqipe në Opojë, Sharr.
Zabeli, N. (2006), Strategjitë e mësimdhënies dhe të nxënit ndërveprues, ISB, Prishtinë.



