Metodat bashkëkohore për mësimdhënien e gjuhës dhe letërsisë shqipe në shkollat e Prishtinës

Autorët

  • Sejdi Gashi

Abstrakti

Në këtë studim synojmë të paraqesim një pamje sa më tërësore sa i përket zbatimit të metodave bashkëkohore për mësimdhënien e lëndës së gjuhës dhe letërsisë shqipe në shkollat fillore dhe të mesme të qytetit të Prishtinës. Për shkak të korpusit të studimit, që mund të jetë shumë i gjerë, kemi vendosur që trajtimin tonë ta kufizojmë vetëm në shkollat fillore dhe të mesme të qytetit të Prishtinës Korpusi është ndërtuar mbi bazën e materialeve teorike si dhe mbi bazën e vrojtimeve dhe hetimeve që kemi bërë nëpër shkollat e Prishtinës si dhe nga intervistat që kemi realizuar me nxënës dhe mësimdhënës. Trajtimi i metodave bashkëkohore të mësimdhënies nga një prizëm serioz, shkencor dhe gjithëpërfshirës mendojmë që paraqet rëndësi të dorës së parë për sistemin arsimor në Kosovë në përgjithësi. Për realizimin e këtij studimi përveç konsultimit dhe shfrytëzimit të literaturës teorike nga fusha e metodologjisë së mësimdhënies, kemi realizuar edhe punë praktike, duke intervistuar mësimdhënës, nxënës dhe prindër. Kemi intervistuar: 20 mësimdhënës ( 10 nga cikli fillor dhe 10 të tjerë nga cikli i mesëm i shkollimit); 80 nxënës (50 nxënës të shkollave fillore dhe 30 të shkollave të mesme ) si dhe 26 prindër ( pra nga 2 prindër për secilën shkollë).

Fjalët kyçe:

metodat bashkëkohore, mësimdhënie, gjuhë dhe letërsi shqipe, shkolla, Prishtinë

Shkarkimet

Download data is not yet available.

References

  1. Açikgenç, Alparslan. “Mendimi shkencor dhe bartësit e tij”, “Logos-a” Shkup, 2006

  2. Besim Dyla, Didaktika, Botim i dytë i përpunuar, Gjakovë, 1995.

  3. Borisch, Gary D. Efektive Teaching, Publisher: Pearson; 8 edition, 2013.

  4. Borisch, Gary D. Metodologji e mësimdhënies, (Përkthyer nga Bardhyl Musai), “Albgraf”,Tiranë, 2003.

  5. Bytyqi- Beqiri, Lirije & Gajraku, Gani. “Zgjedhja dhe planifikimi i mësimit në arsimin fillor”, Instituti Pedagogjik i Kosovës, Prishtinë, 2013.

  6. Dewey, John. “Democracy in Education,” in John Deëey: The Middle Works,... The danger of relying upon authoritative standards and precedents to judge...,

  7. in:http://docs.lib.purdue.edu/cgi/vieëcontentcgi?article=1489&context=eandc.

  8. Eco, Umberto. Si shkruhet një punim diplome, “Dituria”, Tiranë, 2006.

  9. Friedrich Herbart, Johann. The Chief Aim of Education,1804. Për më shumë shih: http://biography.yourdictionary.com/johann-friedrichherbart.

  10. Grup autorësh, Didaktika, Universiteti i Tiranës “Enver Hoxha”, Botim i dytë, Tiranë, 1988.

  11. Hamiti, Rifat;Gashi, Sejdi; Sadiku, Bejtullah; Thaçi, Sami. Shkolla shqipe në Gjermani, botues: Këshilli i Arsimtarëve Shqiptarë në Gjermani, “Siprint”, Prizren, 2000.

  12. http://www.amazon.com/Effective-Teaching-Methods-Research-Based-Practice/dp/0132849607.

  13. Koliqi, Hajrullah. “Historia e arsimit dhe e mendimit pedagogjik shqiptar”, “Libri shkollor”, Prishtinë,2012.

  14. Osmani, Shefik. Fjalor i Pedagogjisë, “8 Nëntori”, Tiranë, 1983.

  15. Osmani, Shefik. “Shkollat shqipe të të mërguarit shqiptar”,“Shkëndija, Prishtinë, 1981.

  16. Rexhepagiç, Jashar. Hyrje në metodologjinë e punës shkencorehulumtuese, Universiteti i Prishtinës, Prishtinë, 1975.

  17. Statovci-Shala, Safete. Letërsia në tekstet shkollore të gjimnazit në Kosovë (2000-2010), “Faik Konica”, Prishtinë, 2013.

  18. Shamiq, Mithat. Si shkruhet vepra shkencore, “Logos-a”, Shkup, 2006.

Botuar

2023-12-30

Si të citoni

Gashi, Sejdi. 2023. “Metodat bashkëkohore për mësimdhënien E gjuhës Dhe letërsisë Shqipe Në Shkollat E Prishtinës”. Univers 17 (17):108-18. https://albanica.al/univers/article/view/3174.

Numri

Seksioni

Horizonte Shoqërore