Niveli i kompetencës digjitale të mësimdhënësve të gjuhëve të huaja në përdorim të teknologjisë

Autorët

  • Luljeta Shala

DOI:

https://doi.org/10.62928/kp.v12i1.4851

Abstrakti

Bota po ndryshon me ritëm të shpejtë, bashkë me teknologjitë digjitale, të cilat po e transformojnë secilin aspekt të jetës, të shoqërisë dhe të ekonomisë. Në Kosovë nuk janë bërë hulumtime specifike për përgatitjen e mësimdhënësve të gjuhëve të huaja në nivel të kompetencave të tyre. Kemi konsideruar të nevojshëm realizimin e këtij hulumtimi, për të vërtetuar nëse mësimdhënësit e gjuhëve të huaja kanë nivel të mjaftueshëm të kompetencës digjitale për përdorimin e teknologjisë në mësimdhënie të gjuhëve të huaja. Nga të dhënat e fituara mund të konstatojmë se mësimdhënësit e gjuhës së huaj kanë kompetencë të zhvilluar për përdorim të teknologjisë, por, megjithatë, sipas 40% të mësimdhënësve, kanë nevojë të vazhdueshme për zhvillim profesional, duke pasur parasysh zhvillimin e hovshëm të teknologjisë në botë. Gjithashtu, nga përgjigjet e nxënësve vërejmë se teknologjia përdoret në masë të madhe nga mësimdhënësit e gjuhëve të huaja, sidomos konsiderohet se përdoren Power point, Kahoot, video etj., për mësimdhënie, ndërsa gjatë kohës së pandemisë COVID 19 edhe aplikacionet e tjera online, për komunikim më të lehtë dhe pa kontakt fizik. Po ashtu, edhe nxënësit kanë njohuri të kënaqshme në përdorim të teknologjisë, në komunikim në rrjete të ndryshme sociale: Power point, Word, Kahoot, Zoom dhe Wikipedia, për hulumtime në projekte mësimore. Infrastruktura teknologjike në shkolla vlerësohet se është shumë mirë e pajisur, sipas opinioneve të 40% të mësimdhënësve, mirëpo kanë hasur në mjaft vështirësi gjatë pandemisë dhe mësimit online, sidomos në wifi, probleme me internet, por edhe në pajisje nga nxënësit nëpër shtëpi. Qëllimi i hulumtimit ishte të shqyrtojmë nivelin e kompetencës digjitale të mësimdhënësve të gjuhëve të huaja për përdorim të teknologjisë në mësimdhënie. Qasja hulumtuese është sasiore. Hulumtimi u realizua me anë të pyetësorit për mësimdhënës dhe pyetësorit për nxënës. Mostrën e përbëjnë 134 nxënës dhe 23 mësimdhënës të gjuhëve të huaja.

Fjalët kyçe:

mësimdhënës, nxënës, teknologji, gjuhë e huaj, kompetencë digjitale, mësimdhënie.

Shkarkimet

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

References

  1. Almås, Aslaug & Krumsvik, Rune. (2007). Digitally literate teachers in leading edge schools in Norway. Journal of In Service Education. 33. 479- 497. 10.1080/13674580701687864.

  2. A Digital Agenda for Europe Brussels, (2010)COMMUNICATION FROM THE COMMISSION TO THE EUROPEAN PARLIAMENT, THE COUNCIL, THE EUROPEAN ECONOMIC AND SOCIAL COMMITTEE AND THE COMMITTEE OF THE REGIONS https://eurlex.europa.eu/legal- content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:52010DC0245&from=en

  3. Borg, S. (2006). The Distinctive Characteristics of Foreign Language Teachers. Language Teaching Research, 10 (1), 3–31. Retrieved from http://www.education.leeds.ac.uk/assets/fi les/staff/papers/LTR-10-1.pdf

  4. Brooks, Jacqueline G.,and Brooks, Martin G.( 1993) In Search of Understanding: The Case for Constructivist Classrooms. Alexandria, VA: Association for Supervision and Curriculum Development.

  5. Dunkin, M. J., & Biddle, B. J. (1974). The study of teaching. New York: Holt, Rinehart and Wisnton, Inc.

  6. EU. (2017). "Key Competences-Curriculum Reform, Synthesis, Report, on Peer Learning Activities. Belgium.: EU Commission

  7. European Commission (2007). Electronic skills for the 21st century: fostering competitiveness, growth and jobs. http://europa.eu/scadplus/leg/en/lvb/l24293.htm

  8. Ferrari, A .( 2012) Digital Competence in Practice: An Analysis of Frameworks, Technical Report by the Joint Research Centre of the European Commission,

  9. Fouts, J.T. (2000). Research on computers and education: Past, present, and future. A report to the Bill and Melinda Gates Foundation. Seattle: Seattle Pacific Universityhttp://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.99.7 050&rep=rep1&type=pdf

  10. EU. (2017). "Key Competences-Curriculum Reform, Synthesis, Report, on Peer Learning Activities. Belgium.: EU Commission

  11. Hammadou, J., & Bernhardt, E.B. (1987). On Being and Becoming a Foreign Language Teacher. Theory into Practice, 26 (4), 301-306.

  12. Lee, J. (2010). The Uniqueness of EFL Teachers: Perceptions of Japanese Learners, TESOL Journal, 1 (1), Retrieved from http://www.tesolmedia.com/docs/TJ/fi rstissue/05_TJ_Lee.pdf

  13. Krumsvik.Rune J. (2011) Digital competence in Norwegian teacher education and schools, Faculty of Psychology, University of Bergen, Högre utbildning Vol. 1, Nr. 1 Juni, 39-51

  14. Kornizë strategjike për zhvillimin e mësimdhënësve në Kosovë,(2017) MASHT,Prishtine

  15. M. F. Tretinjak and V. Anđelić, (2016)"Digital Competences for Teachers: Classroom Practice,"39th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO), pp. 807-811, doi: 10.1109/MIPRO.2016.7522250.

  16. Mehmeti, S. Rraci, E., Bajrami, K. (2019). Raport studimi, Zhvillimi profesional i mësimdhënësve në Kosovë.

  17. MASHT, (2016) Strategjia e Sigurimit të Cilësisë për Arsimin Parauniversitar në Kosovë 2016-2020.

  18. MASHT (2016). Kurrikula bërthamë për klasë parafillore dhe arsimin fillor në Kosovë, Prishtinë.

  19. MASHT (2016). Korniza e Kurrikulës e Arsimit Parauniversitar të Republikës së Kosovës, Prishtinë.

  20. UNESCO (2006). Education for All Global Monitoring Report 2006, Paris: UNESCO Publishing. Retrieved 5 March 2008 from: www.unesco.org/education/GMR2006/full/chapt6_eng.pdf

  21. UNESCO (2011). UNESCOIC competency frameworkfor teachers (ICT CFT). IITE Conference Teacher Competencies in Knowledge Society: Policy, Pedagogy, Social Skills (Baku, Azerbaigian, 1st December 2011)

  22. Shala, L. (2016), Sfidat ne implementimin e kurrikulës së re në Fushën gjuhët dhe komunikimi - gjuha angleze në fillore, “Kërkime Pedagogjike”.

  23. Young, D.J. (1991). Creating a Low Anxiety Classroom Environment - What does Language Anxiety Research Suggest?, The Modern language Journal, 75 (4), 426-439.

  24. Zamira Hyseni Duraku (2020). Ndikimi i COVID-19 në arsim, mirëqenien e mësimdhënësve, prindërve dhe nxënësve: Sfidat e ndërlidhura me mësimin në distancë (online) dhe mundësitë për përmirësimin e cilësisë së arsimit Universiteti i Prishtinës, Research gate.

Downloads

Botuar

2024-06-15

Si të citoni

Shala, L. (2024). Niveli i kompetencës digjitale të mësimdhënësve të gjuhëve të huaja në përdorim të teknologjisë. Kërkime Pedagogjike, 12(1), 5–34. https://doi.org/10.62928/kp.v12i1.4851

Artikujt më të lexuar nga i njëjti autor

1 2 > >>