Roli i mësimdhënësit në motivimin e nxënësve për nxënie të suksesshme

Një trajtim i shkurtër teorik

Autorët

  • Ismet Potera

DOI:

https://doi.org/10.62928/kp.v9i2.4865

Abstrakti

Qëllimi i shqyrtimit të rolit të mësuesit, si faktor motivues i nxënësve për nxënie, është sheshimi i momenteve më të rëndësishme që ngërthen në vete vetë koncepti motivim për nxënie. Ky punim është ekskluzivisht një trajtim teorik, i bazuar në burimet që trajtojnë çështjen e motivimit dhe të mësimdhënies, por sidomos të krijimit të raportit mësues nxënës. Vetë rëndësia e temës dhe e konceptit motivim ka shtyrë shumë autorë që ta shqyrtojnë, por edhe të eksperimentojnë (Deci &Ryan) fuqinë e ndikimit të dy llojeve kryesore të motivimit në sjelljen e individit, siç janë motivimi i brendshëm dhe motivimi i jashtëm. Ne u fokusuam në mësimdhënësin si faktor, mjet dhe rol i tij motivues për nxënësit e tij për nxënie të suksesshme. Gjatë shfletimit të burimeve përzgjodhëm ato që kanë më tepër rëndësi udhëzuese e praktike për mësuesit dhe më pak koncepcionet teorike të autorëve. Përdorimin e shembujve nga përvoja dhe praktika shkollore e mësimdhënies e bëmë me qëllim të ofrimit të ideve për lehtësimin e punës së mësuesve, sidomos gjatë procesit të mësimdhënies dhe nxitjes së nxënësve për pjesëmarrje aktive në nxënie. Shpresoj që nga kjo trajtesë do të lindin ide të reja për diskutime dhe debate, pse jo edhe për hulumtime empirike në këtë fushë të rëndësishme pedagogjike. Pasi që punimi mbështetet kryesisht në literaturë dhe jo në hulumtim, konsiderohet si kufizim i trajtimit.

Fjalët kyçe:

mësimdhënësi, faktor motivimi, motivim për nxënie, nxënie e suksesshme.

Shkarkimet

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Author Biography

Ismet Potera

Hulumtues në IPK

References

  1. Alderman, M. K. (2004). Motivation for achievement: possibilities for teaching and learning, 2nd ed., Lawrence Erlbaum Associates, Inc., Publishers. New Jersey.

  2. Bransford, J. D., at al.,(2000). How people learn: brain, mind, experience, and school, National Academy of Sciences, Washington.

  3. Dolan, A. L., & McCaslin, M.(2008). Student Perceptions of Teacher Support, Teachers College Record, Volume 110 Number 11, 2008, p. 2423-2437, http://www.tcrecord.org ID Number: 15282, Date Accessed: 8/11/2010 2:30:49 PM.

  4. Englehard, J.M., (2009). Teacher–student interaction, in edts Saha : J. L. & Dworkin A. G. International Handbook of Research on Teachers and Teaching, VOLUME 21, Springer Science Business Media, LLC.

  5. Harackiewicz, J.M., & Sansone, C. (2000). Rewarding competence: The importance of goals in study of intrinsic motivation, në Sansone, C. & Harackiewicz, J. (Eds.), Intrinsic and extrinsic motivation The search for optimal motivation performance, Academic Press, fq. 79-103.

  6. Hidi, S. (2000). An interest researcher's perspective: The effects of extrinsic and intrinsic factors on motivation. In C. Sansone & J. M. Harackiewicz (Eds.), Intrinsic and extrinsic motivation: The search for optimal motivation and peformance (pp. 311-339), San Diego: Academic Press.

  7. Kirby, E., end McDonald, J. (2009). Engage Every Student: Motivation Tools for Teachers and Parents, Search Institute Press, Minneapolis, MN, USA.

  8. Latham, G. P., (2005). Work motivation theory and research At the dawn of the twenty-first century, Annual Review 0f Psychology, 56, p. 485–516.

  9. Pappas, E. (2015). A Theory of Intrinsic Learning: Fundamental Concepts, Social Science Today, Volume 2, Issue 1 (2015), p. 21-32.

  10. Papa, R., eds. (2015). Media rich instruction: connecting curriculum to all learners, Springer, New York.

  11. Potera, I. (2017). Menaxhimi i klasës dhe ndikimi në klimën pozitive në klasë, Kërkime Pedagogjike, Vëll.2, IPK, fq. 170-186.

  12. Ryan, M.R., & Deci, E.L. (2000). When rewards compete with nature: The undermining of intrinsic motivation and self-regulation, në Sansone, C. & Harackiewicz, J. ( eds.), Intrinsic and extrinsic motivation The search for optimal motivation performance, Academic Press, fq. 13-54.

  13. Singer, G. D., Golinkoff, R.M, and Hirsh–Pasek, K. (Edits). (2006). Play = learning: how play motivates and enhances children’s cognitive and social emotional growth, Oxford University press.

  14. Shah, Y.J., & Kruglanski, A.W.,(2000). The structure and substance of intrinsic motivation, në Sansone, C. & Harackiewicz, J. (eds.), Intrinsic and extrinsic motivation, The search for optimal motivation performance, Academic Press, p. 105-127.

  15. Warford, K. M. (2011). The zone of proximal teacher development, Teaching and Teacher Education 27 (252-258).

  16. Wolters, Ch. A. (2011). Regulation of Motivation: Contextual and Social Aspects, Teachers College Record Volume 113 Number 2, 2011, p. 265-283 http://www.tcrecord.org ID Number: 15977, Date Accessed: 10/19/2012 3:39:09 PM

Downloads

Botuar

2024-06-18

Si të citoni

Potera, I. (2024). Roli i mësimdhënësit në motivimin e nxënësve për nxënie të suksesshme : Një trajtim i shkurtër teorik. Kërkime Pedagogjike, 9(2), 47–64. https://doi.org/10.62928/kp.v9i2.4865

Artikujt më të lexuar nga i njëjti autor

1 2 > >>