Arsimi dual dhe mundësitë e zbatimit në shkollat profesionale në Kosovë

Autorët

  • Agim Bujari
  • Bashkim Ali Azemi

DOI:

https://doi.org/10.62928/kp.v9i2.4867

Abstrakti

Arsimi dual është një modalitet i AAP-së, i cili ofrohet në shkollat profesionale në shumicën e shteteve evropiane dhe është treguar mjaft i suksesshëm, në bazë të praktikave evropiane. Meqenëse deri më tani nuk është bërë ndonjë hulumtim për këtë problematikë, mendojmë se ky hulumtim do të ndihmojë dhe do të qartësojë nevojën e zbatimit të arsimit dual në Kosovë. Me këtë hulumtim synojmë të paraqesim rezultatet preliminare mbi mundësinë e implementimit të arsimit dual në Kosovë. Në fokus të hulumtimit, siç nënkuptohet edhe nga pyetjet e pyetësorit, ishte zbatimi i arsimit dual në Kosovë, sipas përgjigjeve të mësimdhënësve të shkollave të mesme profesionale dhe përfaqësuesve të bizneseve në Kosovë, duke përdorur metodologjinë kualitative dhe kuantitative, gjegjësisht nëpërmjet teknikave dhe instrumenteve, mbi të cilat mund të nxjerrim konkluzionet përfundimtare. Qëllimi i këtij hulumtimi është konstatimi i nivelit të mundësisë së zbatimit të arsimit dual në Kosovë. Për realizimin e këtij studimi janë përdorur disa metoda, si: Metoda e analizës teorike, Metoda e analizës së dokumentacionit, Metoda përshkruese, Metoda e krahasimit, si dhe Metoda statistikore. Rezultatet e nxjerra do të ndihmojnë MASHT-in dhe shkollat profesionale në Kosovë lidhur me mundësinë e implementimit të arsimit dual në Kosovë.

Fjalët kyçe:

arsim dual, arsim profesional, shkollë profesionale, implementim.

Shkarkimet

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Author Biographies

Agim Bujari

Hulumtues për arsim dhe aftësim profesional në IPK

Bashkim Ali Azemi

Hulumtues për arsim gjatë gjithë jetës në IPK

References

  1. Azemi, B. (2014) Fjalor i Pedagogjisë, Instituti Pedagogjik i Kosovës, Prishtinë.

  2. Azemi, B. Bujari, A. Bujari, & R. Bujari (2017). Ndryshimi i paradigmës nga arsim dhe aftësim profesional në arsim dhe formim profesional, “Kërkime Pedagogjike” nr. 2. Instituti Pedagogjik i Kosovës, Prishtinë.

  3. Bejtja. P. Mustafai, A. (1996)Metoda modulare në arsimin dhe formimin profesional, Revista Pedagogjike, Tiranë.

  4. BERA. (2004). Revised Ethical Guidelines for Educational Research

  5. Boce, Elona. (2004). Si të shkruajmë një punim kërkimor. “CDE”, Tiranë.

  6. Cervero, R. M. (1988). Effective continuing education for professionals. San Francisco: Jossey-Bass.

  7. Gërguri, B. & Sylejmani, S. (2011) Modelet kurrikulare të AP-së në disa vende evropiane dhe synimet për një model të avancuar kurrikular të arsimit profesional në Kosovë, “Kërkime Pedagogjike” nr. 2. Instituti Pedagogjik Prishtinë.

  8. Grup autorësh, (2008). Raport i studimit “Modelet Kurrikulare të AFP në botë”, AKAFP, Tiranë.

  9. IPK, (2010) Arsimi dhe aftësimi i të rriturve në shkollat profesionale në Kosovë 2005- 2008, Raport hulumtimi.

  10. Kocani, prof. as. dr. Aleksandër. (2009). Metodat e kërkimit sasior në shkencat sociale. Tiranë: UFO press.

  11. MASHT, (2011) Plani Strategjik i Arsimit në Kosovë, 2011- 2016.

  12. MASHT, (2013) Ligji për Arsimin dhe Aftësimin Profesional.

  13. MASHT, (2014) Strategjia për përmirësimin e praktikës profesionale në Kosovë 2013- 2020.

  14. MASHT, (2014) Udhëzim Administrativ, Organizimi dhe planifikimi i procesit arsimor në arsimin dhe aftësimin profesional.

  15. MASHT, (2016). Plani Strategjik i Arsimit në Kosovë 2017- 2021.

  16. MASHT/ETF, (2012) Torino Process, 2012 Kosovo.

  17. Mësuesit dhe Cilësia e Arsimit – Sfidë Globale e Shekullit.(2009). Instituti i Kurrikulës, Tiranë.

Downloads

Botuar

2024-06-18

Si të citoni

Bujari, A., & Azemi, B. (2024). Arsimi dual dhe mundësitë e zbatimit në shkollat profesionale në Kosovë. Kërkime Pedagogjike, 9(2), 97–125. https://doi.org/10.62928/kp.v9i2.4867

Artikujt më të lexuar nga i njëjti autor