Menaxhimi i dokumenteve dhe arkivat në policinë e Kosovës

Autorët

  • MA Sami Sallahu Arkivi Qendror i Policisë

Abstrakti

Roli dhe rëndësia e Arkivave në Policinë e Kosovës Policia e Kosovës është një ndër institucionet më të rëndësishme të sigurisë së vendit, krahas zhvillimit të saj, duke kuptuar rëndësinë e menaxhimit të dokumenteve, arkivimin, ruajtjen dhe mbrojtjen, ka zhvilluar Arkivin Qendror si arkiv special ashtu siç parashihet me legjislacionin në fuqi. Ky institucion gjatë punës së përditshme në vazhdimësi krijon dokumente zyrtare, me qëllim të ruajtjes dhe administrimit të tyre ështe shtrirë edhe rrjetia rkivor në të gjitha
Drejtoritë Rajonale në territorin e Kosovës, që funksionojnë në bazë të ligjeve përkatëse, udhëzimeve dhe rregulloreve të veçanta për këtë fushë. Në këto arkiva, përveç pranimit, mbledhjes-grumbullimit, vendosjes dhe ruajtjes së materialit arkivor, bëhet edhe përpunimi, përgatitja dhe krijimi i kushteve për shfrytëzim të dokumenteve arkivore.

Shkarkimet

Download data is not yet available.

References

  1. Jusuf Osmani, ”Menaxhimi zyrtar - klasik (në leter) dhe elektronik” (dorëshkrim), Prishtinë, 2009, fq. 101.

  2. Ligji për Administrimin e Punës në zyre, Nr. 04/L-184, Prishtinë, 2013, Neni 7, fq.6.

  3. Ligji për Arkivat Shtetërore, Nr. 04/L-088, Prishtinë, 2012, Neni.11, fq.6.

  4. Po aty, Neni 14, fq.8.

Downloads

Botuar

2022-01-18

Si të citoni

Sallahu, S. . (2022). Menaxhimi i dokumenteve dhe arkivat në policinë e Kosovës. Arkivat Shqiptare, 53(1-2), 69–77. Retrieved from https://albanica.al/arkivat/article/view/274