Një vështrim i përgjithshëm mbi përdorimin e e-commerce në Shqipëri

Autorët

  • Besjana Tosuni Albanian University
  • Paola Mbroci Albanian University

DOI:

https://doi.org/10.55312/op.v12i1-2.216

Abstrakti

E-commerce (tregtia elektronike) është një ndryshim paradigmë që ndikon në të dy komponentë; tek tregtarët dhe konsumatorët. E-commerce është më shumë se një mënyrë tjetër për të rritur praktikat ekzistuese të biznesit. Ajo po çon në ndryshim të plotë të mënyrën tradicionale të të bërit biznes. Ky ndryshim i rëndësishëm në modelin e biznesit po dëshmon një rritje të jashtëzakonshme në mbarë globin dhe Shqipëria nuk është një përjashtim. Një depërtim masiv i internetit ka shtuar rritjen e tregtisë elektronike dhe më shumë, veçanërisht bizneset e reja kanë përdorur gjithnjë e më shumë këtë opsion si një model biznesi që diferencon. Hulumtimi i tanishëm është ndërmarrë për të përshkruar skenarin e e-Commerce, për të analizuar tendencat e e-Commerce në Shqipëri, problematikat dhe rekomandimet që japin specialistët në lidhje me të.

Fjalët kyçe:

e-commerce, avantazhet, impakti, teknologji.

Shkarkimet

Download data is not yet available.

References

  1. Schafer, J. Ben, Joseph A. Konstan, and John Riedl. “E-commerce recommendation applications.” Applications of Data Mining to Electronic Commerce. Springer US, 2001. 115-153. DOI: https://doi.org/10.1007/978-1-4615-1627-9_6

  2. Tarun Kanti Bose . “Critical success factors of SME internationalization ” Journal of small business strategy vol. 26 ● no. 2 . 2016

  3. Daniel, Elizabeth, and Hugh Wilson. “Adoption intentions and benefits realized: a study of e-commerce in UK SMEs.” Journal of Small Business and Enterprise Development 9.4 : 331-348. DOI: https://doi.org/10.1108/14626000210450522

  4. G. Çela, “Implementation of e-commerce in developing countries: impact and itslimitations- Albanian Case study”, Academic Journal of Business, Administration, Law and Social SciencesIIPCCL Publishing, Tirana-Albania, 2016.

  5. E-commerce in Developing Countries: Opportunities and challenges for small and medium-sizedenterprises – World Trade Organization, 2013, URL: http://www.wto. org/english/res_e/booksp_e/ecom_brochure_e.pdf

  6. Abdul Gaffar Khan. (2016). Electronic Commerce: A Study on Benefits and Challenges in an Emerging Economy. Global Journal of Management and Business Research: B Economics and Commerce Volume 16 Issue 1 Version 1.0 Year 2016.

  7. 10 kompanitë shqiptare më të mira në e-commerce. Nr. 7 i revistës Business Magazine Albania. https://businessmag.al/10-kompanite-shqiptare-me-te-mira-ne-e-commerce/

Downloads

Botuar

2021-10-28

Si të citoni

Tosuni, B. ., & Mbroci, P. . (2021). Një vështrim i përgjithshëm mbi përdorimin e e-commerce në Shqipëri. Optime, 12(1-2), 185–193. https://doi.org/10.55312/op.v12i1-2.216

Numri

Seksioni

Articles