Sfidat në punën e koordinatorëve të cilësisë në shkolla
DOI:
https://doi.org/10.62928/kp.v10i1.4839Abstrakti
Qëllimi i këtij hulumtimi ishte identifikimi i sfidave me të cilat përballen koordinatorët e cilësisë në realizimin e detyrave, në shkollat fillore dhe të mesme të ulëta në Kosovë. Nëpërmjet këtij hulumtimi kemi synuar të vlerësojmë gjendjen aktuale në shkollat që kanë koordinatorë të cilësisë. Të dhënat e hulumtimit janë të përziera, sasiore dhe cilësore, prandaj për realizimin e hulumtimit kemi përdorur metodën e analizës së dokumentacionit dhe metodën e analizës statistikore, ndërsa instrumentet e përdorura ishin pyetësorët për drejtorë të shkollave, për koordinatorë të cilësisë në shkolla dhe në Drejtoritë Komunale të Arsimit. Të dhënat janë analizuar përmes programit SPSS. Mostrën e hulumtimi e përbëjnë 41 drejtorë shkollash fillore dhe të mesme të ulëta në Kosovë, të 14 komunave, si dhe 56 koordinatorë të shkollave dhe 10 koordinatorë të Drejtorive Komunale të Arsimit. Rezultatet e hulumtimit tregojnë se përzgjedhja e koordinatorëve të cilësisë jo në të gjitha komunat është bërë sipas kritereve të parapara me udhëzimin administrativ. Në disa shkolla pozita e koordinatorëve është rregulluar me vendim, kurse në disa të tjera është bërë me aktemërim dhe akoma nuk janë certifikuar për përfundim të trajnimit, prandaj nuk janë mjaft funksionalë, nuk i kryejnë detyrat me përgjegjësi dhe nuk posedojnë plane të veprimit. Sfidat me të cilat përballen koordinatorët janë të shumta, si: mungesa e kontratave, mungesa e trajnimeve, mungesa e përvojës, paqartësitë në ndarjen e detyrave ndërmjet koordinatorit dhe drejtorit (përshkrimi jo i saktë i detyrave të punës), hapësira e pamjaftueshme për punë, mungesa e mjeteve të punës, mungesa e klimës bashkëpunuese - refuzimi i bashkëpunimit, mosgatishmëria e mësimdhënësve për të bërë punë shtesë në shkollë etj. Sfida, përveç në nivel shkolle, vërehen edhe në nivel të DKA-ve dhe MASHT-it, si bashkëpunimi jo i duhur, ndarja e rolit dhe përgjegjësive në secilin nivel, ngarkesa me detyra shtesë. Vërehet mungesa e vullnetit dhe gatishmërisë për ndryshime të vazhdueshme, si dhe hezitimi i marrjes së detyrave dhe përgjegjësive për përmirësim të cilësisë në shkolla.Fjalët kyçe:
Drejtor i shkollës, DKA, koordinator i cilësisë, MASHT, sfidë, shkollë.Shkarkimet
Metrics
References
-
Bradley, S., Taylor, J., (2003). The Economics of Secondary Schooling, Lancaster, Lancaster University, Department of Economics, Management School, retrieved 22/05/2011
-
Buleshkaj, O. (2013). Ndërtimi i kapaciteteve për lidershipin shkollor në Kosovën e pasluftës. Revista Shqiptare e Studimeve Arsimore, Volumi 1, nr. 1 2013 f. 25-48. CDE, Tiranë.
-
Buleshkaj, O. & Mehmeti, S. (2012). Raport mbi vlerësimin e nevojave të drejtorëve të shkollave për ngritje të kapaciteteve në udhëheqje arsimore, EU IPA 2009 projekt, Prishtinë.
-
CORINA MURAFA(Jan.2013) International Comparative Report “Quality Assurance in Basic Education in Eastern Europe. What Works in Our Region”, published by the Romanian Academic Society (re-published by GDN).
-
Cedefop (2014). Terminology of European education and training policy, 2nd edition. Cedefop Reprot. Luxembourg: Publications Office of the European Union Available from: http://www.cedefop.europa.eu/en/publications-andresources/publications/4117
-
Edward Sallis ,(2002) Total Quality Management in Education. Third Edition.UK.
-
Fullan, M. (2010). Forca e ndryshimit – Depërtim në thellësinë e reformës arsimore. Qendra për Arsim Demokratik (CDE). Tiranë.
-
Growing, E. & Saqipi, B. (2010). Raport mbi vlerësimin e nevojave për zhvillim të kapacitetit të Drejtorive Komunale të Arsimit në Kosovë, EU Education SWAP projekt. Prishtinë.
-
Instituti Pedagogjik i Kosovës. (2016a). Instrumenti për vlerësimin e performancës së shkollës. Prishtinë.
-
Instituti Pedagogjik i Kosovës. (2016c). Udhëzues për vlerësimin e brendshëm të shkollës (Fushat e cilësisë – Kriteret – Treguesit). IPK, Prishtinë.
-
Kuvendi i Republikës së Kosovës. Ligji për arsimin parauniversitar në Republikën e Kosovës, Ligji Nr. 04/L-032 (2011). Prishtinë.
-
Khaled Almadani (2011) QUALITY ASSURANCE: A PRESSING PROBLEM FOR EDUCATION IN THE 21ST CENTURY, University of Dundee, Dundee, Scotland, UK, Volume 32.
-
Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë. (2016). Plani Strategjik i Arsimit në Kosovë 2017-2021. Prishtinë
-
Mehmeti, S., Zylfiu, H., Potera, I., Buleshkaj, O. dhe Lehner-Stift, U. (2016). Manual për sigurimin e cilësisë në shkollë. Bashkimi Evropian – në kuadër të Projektit të Binjakëzimit.
-
Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë & Instituti Pedagogjik i Kosovës. (2016). Korniza e sigurimit të cilësisë së performancës së shkollës në Kosovë. IPK, Prishtinë.
-
Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë. (2016b). Korniza Kurrikulare e Arsimit Parauniversitar të Republikës së Kosovës (e rishikuar). Prishtinë.
-
Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë (2016). Udhëzimi Administrativ për aktivitetet jashtëshkollore, Prishtinë.
-
Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë (2016). Udhëzimi Administrativ për Sigurim të Cilësisë në Arsimin Parauniversitar. Prishtinë.
-
UAMASHT03-18përdetyratdhepërgjegjësitëeMASHT-it,DKA-ve,shkollavedhe koordinatorëve. Prishtinë.
References
Bradley, S., Taylor, J., (2003). The Economics of Secondary Schooling, Lancaster, Lancaster University, Department of Economics, Management School, retrieved 22/05/2011
Buleshkaj, O. (2013). Ndërtimi i kapaciteteve për lidershipin shkollor në Kosovën e pasluftës. Revista Shqiptare e Studimeve Arsimore, Volumi 1, nr. 1 2013 f. 25-48. CDE, Tiranë.
Buleshkaj, O. & Mehmeti, S. (2012). Raport mbi vlerësimin e nevojave të drejtorëve të shkollave për ngritje të kapaciteteve në udhëheqje arsimore, EU IPA 2009 projekt, Prishtinë.
CORINA MURAFA(Jan.2013) International Comparative Report “Quality Assurance in Basic Education in Eastern Europe. What Works in Our Region”, published by the Romanian Academic Society (re-published by GDN).
Cedefop (2014). Terminology of European education and training policy, 2nd edition. Cedefop Reprot. Luxembourg: Publications Office of the European Union Available from: http://www.cedefop.europa.eu/en/publications-andresources/publications/4117
Edward Sallis ,(2002) Total Quality Management in Education. Third Edition.UK.
Fullan, M. (2010). Forca e ndryshimit – Depërtim në thellësinë e reformës arsimore. Qendra për Arsim Demokratik (CDE). Tiranë.
Growing, E. & Saqipi, B. (2010). Raport mbi vlerësimin e nevojave për zhvillim të kapacitetit të Drejtorive Komunale të Arsimit në Kosovë, EU Education SWAP projekt. Prishtinë.
Instituti Pedagogjik i Kosovës. (2016a). Instrumenti për vlerësimin e performancës së shkollës. Prishtinë.
Instituti Pedagogjik i Kosovës. (2016c). Udhëzues për vlerësimin e brendshëm të shkollës (Fushat e cilësisë – Kriteret – Treguesit). IPK, Prishtinë.
Kuvendi i Republikës së Kosovës. Ligji për arsimin parauniversitar në Republikën e Kosovës, Ligji Nr. 04/L-032 (2011). Prishtinë.
Khaled Almadani (2011) QUALITY ASSURANCE: A PRESSING PROBLEM FOR EDUCATION IN THE 21ST CENTURY, University of Dundee, Dundee, Scotland, UK, Volume 32.
Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë. (2016). Plani Strategjik i Arsimit në Kosovë 2017-2021. Prishtinë
Mehmeti, S., Zylfiu, H., Potera, I., Buleshkaj, O. dhe Lehner-Stift, U. (2016). Manual për sigurimin e cilësisë në shkollë. Bashkimi Evropian – në kuadër të Projektit të Binjakëzimit.
Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë & Instituti Pedagogjik i Kosovës. (2016). Korniza e sigurimit të cilësisë së performancës së shkollës në Kosovë. IPK, Prishtinë.
Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë. (2016b). Korniza Kurrikulare e Arsimit Parauniversitar të Republikës së Kosovës (e rishikuar). Prishtinë.
Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë (2016). Udhëzimi Administrativ për aktivitetet jashtëshkollore, Prishtinë.
Ministria e Arsimit, e Shkencës dhe e Teknologjisë (2016). Udhëzimi Administrativ për Sigurim të Cilësisë në Arsimin Parauniversitar. Prishtinë.
UAMASHT03-18përdetyratdhepërgjegjësitëeMASHT-it,DKA-ve,shkollavedhe koordinatorëve. Prishtinë.