Aftësimi i mësimdhënësve për qasjen e bazuar në kërkim
DOI:
https://doi.org/10.62928/kp.v10i1.4843Abstrakti
Aftësimi i mësimdhënësve të ardhshëm (mësimdhënësve para shërbimit) për kërkime shkencore është i rëndësishëm dhe i vlefshëm për avancimin e arsimit. Në këtë hulumtim, jemi fokusuar tek aftësimi i studentëve për kërkim, si një prej aftësive themelore që kërkohet nga ta për ushtrimin e profesionit të mësimdhënies. Hulumtimi ka objekt studimi aftësimin e studentëve nga Fakultetet e Edukimit për kërkimin në edukim, përmes integrimit të tyre në hulumtime, besimit se ata janë aftësuar për qasjen e bazuar në kërkim dhe në cilësinë e hulumtimeve që ata kanë marrë pjesë gjatë studimeve. Gjatë studimeve bazike, studentët, përmes lëndëve të ndryshme, duhet të aftësohen për kërkime shkencore, mirëpo në shumë fakultete ekzistojnë edhe lëndë të veçanta për kërkimet shkencore. Hulumtimi ynë u orientua rreth rëndësisë së kërkimit në përgatitjen e mësimdhënësve në Universitetet Publike dhe Kolegjet Private në Kosovë. Andaj, në hulumtim do të paraqiten gjetjet kryesore në lidhje me integrimin e kërkimit në sylabusin e lëndës Bazat e Hulumtimit në Edukim, si lëndë bazike për aftësimin e studentëve për punë kërkimore. Nga analiza e përgjigjeve të studentëve të institucioneve të arsimit të lartë, si dhe nga hulumtimet tjera për temën e njëjtë, mund të konstatojmë se qasja e bazuar në kërkim luan rol thelbësor në përgatitjen e studentëve për mësimdhënës, megjithatë duhej të ishte synim i institucioneve të arsimit të lartë që të gjitha lëndët të kenë një rol në përgatitjen e studentëve për kërkime shkencore. Rezultatet e hulumtimit tregojnë se Kolegji FAMA nuk e ka asnjë lëndë për kërkimet shkencore, mirëpo perceptimi i studentëve të këtij kolegji (M=129) është dukshëm më i lartë se i studentëve të Universitetit “Isa Boletini” (M=106.6), edhe pse ky i fundit ka lëndë për kërkimet shkencore. Korrelacioni ndërmjet shkallës cilësisë së lëndës dhe integrimit në kërkim, r=0.771**, p=0.000<0.05, ndërsa për besimin për integrim në kërkim, r=0.829**, p=0.000<0.05. Ndërlidhja ndërmjet integrimit të kërkimit dhe besimit për integrimin e kërkimit, r=0.690**, p=0.000<0.05.Fjalët kyçe:
Aftësim, kërkim, kredi, kompetencë, studentShkarkimet
Metrics
References
-
Crishan. (2004). Research in education, Publication of analyses, researches and experiences in the world.
-
Azemi, B & Bujari R. (2013). Bazat e Kërkimit në Edukim, Instituti Pedagogjik i Kosovës, Prishtinë.
-
BENGTSSON, J. (1995).Një reflektim në profesionin e mësimdhënies,he Education Teacher “, Mësuesit dhe Mësimdhënie
-
Biehler, F. Robert, Jack Snoëman. (2004). Psikologjia e zbatuar në mësimdhënie, ISP, “Nënë Tereza”, Tiranë.
-
Bruner, Jerome.(2003). Kultura e edukimit, ISP, Tiranë.
-
Buckley,C.A. (2011). Student and staff perceptions of the resarcher –teaching nexus. Inovations in EducationTeaching International,48,313-322.
-
EuripianTrade Union Committe for Education (ETUCE). 2009. Teacher Education in Europe.An ETUCE Polycy Paper Brussels: ETUCE.
-
Ëestbury,I.,Hansen,S.E,Kansanen, P.& Bjorkvist,O.(2005)
-
Gerda J. Visser-Wijnveen, an H. van Driel, Roeland van der Rijst. (2015). A questionnaire to capture students’ perceptions of research integration in their courses
-
Grillo, Prof. Dr. Kozma.(2002). Fjalor Edukimi (Psikologji – Sociologji- Pedagogji), ISP, Tiranë.
-
Healey,M.(2005).Linkingresearchandteachingexploringdiscliplinaryspacesand the role of inquiry – based learning,in barnett,R(ed)Reshaping the university:new relationships betwen research,scholarship and teaching,30-42.
-
Jenkins,A. Blacman,T.Lindsy, R.&Paton-Salzberg,R. (1998). Teaching and resarch; Student perspectives and policy implication.Studies in Higher Education 23,127-141.
-
Kansanen,P. (2011) Investigating Finish teacher educators’views on research – based teacher education.
-
KraftN.(2001).Certificationofteachers-Acriticalanalysisofstandardsinteacher education programs”.
-
Krokfors,L. (2007).Two – fold role of pedagogicial practice in research-based teacher education.
-
Krokfors,L.,Kynslahti,H.,Stenberg,K.,Toom,A.,Maaranen,K., Jyrhm, R., Byman, R.&Kansane, P. (2011). Investigating Finnish teachers educators’views on research-based teacher education.Teaching Education,22(1),1-13.
-
Musai, Bardhyl, (2014), Metodologji e mësimdhënies, “Pegi”, Tiranë.
-
Pavwl Zgaga (2004). “Profesioni i mësuesit”,QTKA,
-
Research at universities and challenge of future, (2005).Montreal,
-
Robertson,J.,&Blackler,G.(2006).Students’experiencesinlearninginaresearch environment.
-
Toom, A., Kynäslahti, H., Krokfors, L., Jyrhämä, R., Byman, R., Stenberg, K., et al.(2010).
-
Visser-Ëijnveen,G.,van der Rijst,R.,& van Driel,J.(2015).
-
Zeichner,KM (1983). “Paradigmat alternative të Edukimit”, Journal of Education Teacher
References
Crishan. (2004). Research in education, Publication of analyses, researches and experiences in the world.
Azemi, B & Bujari R. (2013). Bazat e Kërkimit në Edukim, Instituti Pedagogjik i Kosovës, Prishtinë.
BENGTSSON, J. (1995).Një reflektim në profesionin e mësimdhënies,he Education Teacher “, Mësuesit dhe Mësimdhënie
Biehler, F. Robert, Jack Snoëman. (2004). Psikologjia e zbatuar në mësimdhënie, ISP, “Nënë Tereza”, Tiranë.
Bruner, Jerome.(2003). Kultura e edukimit, ISP, Tiranë.
Buckley,C.A. (2011). Student and staff perceptions of the resarcher –teaching nexus. Inovations in EducationTeaching International,48,313-322.
EuripianTrade Union Committe for Education (ETUCE). 2009. Teacher Education in Europe.An ETUCE Polycy Paper Brussels: ETUCE.
Ëestbury,I.,Hansen,S.E,Kansanen, P.& Bjorkvist,O.(2005)
Gerda J. Visser-Wijnveen, an H. van Driel, Roeland van der Rijst. (2015). A questionnaire to capture students’ perceptions of research integration in their courses
Grillo, Prof. Dr. Kozma.(2002). Fjalor Edukimi (Psikologji – Sociologji- Pedagogji), ISP, Tiranë.
Healey,M.(2005).Linkingresearchandteachingexploringdiscliplinaryspacesand the role of inquiry – based learning,in barnett,R(ed)Reshaping the university:new relationships betwen research,scholarship and teaching,30-42.
Jenkins,A. Blacman,T.Lindsy, R.&Paton-Salzberg,R. (1998). Teaching and resarch; Student perspectives and policy implication.Studies in Higher Education 23,127-141.
Kansanen,P. (2011) Investigating Finish teacher educators’views on research – based teacher education.
KraftN.(2001).Certificationofteachers-Acriticalanalysisofstandardsinteacher education programs”.
Krokfors,L. (2007).Two – fold role of pedagogicial practice in research-based teacher education.
Krokfors,L.,Kynslahti,H.,Stenberg,K.,Toom,A.,Maaranen,K., Jyrhm, R., Byman, R.&Kansane, P. (2011). Investigating Finnish teachers educators’views on research-based teacher education.Teaching Education,22(1),1-13.
Musai, Bardhyl, (2014), Metodologji e mësimdhënies, “Pegi”, Tiranë.
Pavwl Zgaga (2004). “Profesioni i mësuesit”,QTKA,
Research at universities and challenge of future, (2005).Montreal,
Robertson,J.,&Blackler,G.(2006).Students’experiencesinlearninginaresearch environment.
Toom, A., Kynäslahti, H., Krokfors, L., Jyrhämä, R., Byman, R., Stenberg, K., et al.(2010).
Visser-Ëijnveen,G.,van der Rijst,R.,& van Driel,J.(2015).
Zeichner,KM (1983). “Paradigmat alternative të Edukimit”, Journal of Education Teacher