Parathënie
DOI:
https://doi.org/10.62928/kp.v12i1.4850Abstrakti
Viti 2021 ishte mjaft sfidues për të gjitha sferat e jetës, e në veçanti për fushën e arsimit. Zhvillimi i procesit edukativo–arsimor u përcoll me probleme ndër më të ndryshmet, ndër to edhe fusha e hulumtimeve dhe kërkimeve në edukim, të cilën e mbulon Instituti Pedagogjik i Kosovës. Duke tejkaluar rrethanat e krijuara, këtë vit hulumtuesit e Institutit arritën të realizojnë projektet e tyre hulumtuese, duke bërë të mundshëm edhe publikimin e tyre në revistën e përhershme të Institutit, në “Kërkime Pedagogjike”, e cila është e konceptuar si tribunë e mendimit dhe hulumtimeve në fushën e edukimit. Lexuesit e fushës së arsimit, por edhe të interesuarit e tjerë, në numrin e sivjetmë të revistës, mund të informohen më tepër për: arsimin parashkollor në Kosovë, format e zhvillimit profesional të mësimdhënësve, kompetencat digjitale të mësimdhënësve, përfshirjen e nxënësve me nevoja të veçanta në shkollat profesionale, qëndrimet e mësimdhënësve për lidhjen e teorisë me praktikën, sfidat e mësimdhënësve të shkollave profesionale, normën e shqipes së shkruar, rezultatet e PISA-s 2018 etj. Rezultatet e hulumtimeve do t’u shërbejnë vendimmarrësve dhe mësimdhënësve për të avancuar praktikat e mësimdhënies dhe nxënies.Shkarkimet
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Downloads
Botuar
2024-06-15
Si të citoni
Çoçaj , N. (2024). Parathënie. Kërkime Pedagogjike, 12(1), 4. https://doi.org/10.62928/kp.v12i1.4850
Numri
Seksioni
Artikuj